Oct 31, 2012

Wordless Wednesday #46


Assalamualaikum & Very Good Moning
On Wednesdays all over the internet,
bloggers post a photograph with
no words to explain it on their blog

Hence the ‘wordless’ title.
The idea is that the photo itself says
so much that it doesn’t need any description

 01
 02
 03
 04
 
 05
 06


Oct 30, 2012

McDonald tercantik di Amerika Syarikat

Assalamualaikum semua
Selamat pagi selasa semua
Macam mana dengan sambutan
hari raya haji....
Ok hari ini nak ajak kawan-kawan
tgk MCD tercantik
Jom kita layaaaaaaaaaaaaan
 01
 02
 03
 04
 05
 06
Mcdonald ini terletak di dalam mansion yang berusia
 lebih dari 100 tahun. Kalau ada kat Malaysia ni, 
mesti dah penuh sebab orang kita kan suka makan McDonald. 

Oct 29, 2012

Gambar Pra Perkahwinan Lee Chong Wei & Wong Rew Choo

Assalamualaikum semua
dan selamat pagi...
Dah sarapan... ok hari ini
nak ajak kawan-kawan
tengok gambar hero sukan kita
Jom kita layaaaaaaaaaaaan
 01
 02
 03
 04
 05
 06
 07
 08
 09
 10
Pastinya kini Datuk Lee Chong Wei sudah pun 
mengalihkan perhatiannya kepada majlis perkahwinan 
beliau yang akan berlangsung pada 10 November kelak. 
Kedua-dua bakal pengantin ini telah pun 
mengambil gambar pra perkahwinan mereka baru-baru ini. 
Kedua-duanya nampak sama cantik dan sama padan sekali.

Oct 25, 2012

SPONTANEOUS THURSDAY #25

Assalamualaikum Semua
Jom Layan Spontaneous
 01
 02
 03
 04
 05
Selamat Hari Raya Aidiladha
Berhati-hati sepanjang perjalanan pulang ke kg..


Oct 24, 2012

Wordless Wednesday #45


Assalamualaikum & Very Good Moning
On Wednesdays all over the internet,
bloggers post a photograph with
no words to explain it on their blog

Hence the ‘wordless’ title.
The idea is that the photo itself says
so much that it doesn’t need any description
 01
02 
03 
 04
05




Oct 23, 2012

Apabila orang terkenal di portraitkan di jari

Assalamualaikum semua
Ok entry hari ini nak ajak
kawan-kawan tgk gambar2
yang telah dipotraitkan 
sangat comel kan...
jom layaaaaaaaaaan
01 
02
 03 
 04
 05
 06
Seorang artis seni daripada Itali bernama 
Dito Von Tease telah mencipta “Ditology”, 
satu projek di mana mempotretkan wajah orang terkenal, 
sebenar atau fiksyen, pada jari manusia. 
“Dito” diterjemahkan kepada “jari” dalam bahasa Itali.

Semuanya bermula apabila Dito Von Tease, 33, 
sedang mencari avatar yang bersesuaian 
untuk digunakan sebagai gambar profil di Facebook.
 Maka beliau telah memilih jari sebagai gambar
 profil kerana beliau tidak berminat untuk mendedahkan identitinya. 


Oct 22, 2012

Erra Fazira 2012

Assalamualaikum semua
Selamat Pagi
Hari ini Anum nak ajak kawan-kawan
tengok gambar Erra Fazira..
Lama x dgr cerita pasal erra kan
 01
 02
 03
 04
Paling menumpu perhatian sudah tentu primadona Erra Fazira 
yang tampil bagaikan puteri. 
Wajah Erra memang maintain cun melecun. 

♥Google+ Followers ♥

✿YANG RAJIN KOMEN✿

Lazada

Popular Posts

STATISTICS