Campaigns

May 31, 2012

May 29, 2012

Tiada Duka Yang Abadi

4:44 PM 14 Comments
Lirik Lagu Opick - Tiada Duka Yang Abadi


Tiada duka yang abadi di dunia
Tiada sepi merantaimu selamanya
Malam kan berakhir, hari kan berganti
Takdir hidup kan di jalani

Tangis dan tawa nyanyian yang mengiring
Hati yang rindukan cinta di jalan-Mu

Namun ku percaya hati meyakini
Semua akan indah pada akhirnya

Andai bisa ku mengulang
Waktu hilang dan terbuang
Andai bisa perbaiki s'gala yang terjadi
Tapi waktu tak berhenti
Tapi detik tak kembali
Harap ampunkan hamba-Mu ini

Waktu berputar rembulan dan matahari
Bunga yang mekar akan layu akan mati
Malam kan berakhir, hari kan berganti
Takdir hidup kan di jalani

Andai bisa ku mengulang
Waktu hilang dan terbuang
Andai bisa perbaiki s'gala yang terjadi
Tapi waktu tak berhenti
Tapi detik tak kembali

Harap ampunkan hamba-Mu ini
Andai bisa ku mengulang
Waktu hilang dan terbuang

Andai bisa perbaiki s'gala yang terjadi
Tapi waktu tak berhenti
Tapi detik tak kembali

Harap ampunkan hamba-Mu ini
Harap ampunkan hamba-Mu ini


May 21, 2012

May 17, 2012

SPONTANEOUS THURSDAY #15

8:39 AM 54 Comments
Assalamualaikum semua
Bestnya kalau hari ini hari cuti
Semalam hujan lebat sangat2..
Pagi tadi nak bangun dah malas
hehe, hari ini x tau nak tulis entry apa
so mcm x jadi spontaneous la nie..
ok pagi nie nak ajak kawan2
tengok Rumah moden di Korea Selatan
Jom kita layaaaaaaaaaan
 01
 02
 03
 04
 05
 06
 07
 08
 09
cantiknya....

May 16, 2012

Wordless Wednesday #30

8:21 AM 44 Comments
Assalamualaikum & Very Good Moning
On Wednesdays all over the internet,
bloggers post a photograph with
no words to explain it on their blog.

Hence the ‘wordless’ title.
The idea is that the photo itself says
so much that it doesn’t need any description
 01
 02
 03
 04
Ha amekaw! Bagi yang kaki makan ketam,
pasti puas hati sampai tergolek sebab ketam ni besar gile.
Ketam ni merupakan ketam terbesar di dunia buat masa sekarang.
Beratnye ialah 9 kilogram dan bersaiz 40 inci.
Ketam ini ditangkap secara kebetulan oleh nelayan tempatan.
Nelayan tersebut bercadang untuk menjual
ketam ini dalam harga RIBUAN POUND. Kau hado??

May 15, 2012

Anak perempuan Arnold Schwarzenegger

10:54 AM 32 Comments
Assalamualaikum semua
Hari-hari yang Anum lalui sangat la bz
Bz ngan keja menimbun (keja sek)
Adoi pening kepala, lagi nak dekat final
lagi banyak assignment yang menambah
Pagi ni Anum nak share entry anak salah seorang
Hero yang popular .. jom kita layaaaaaaaaaan
 01
 02
 03
 04
 05
 06
 07

cute kan...
saje je Anum letak entry nie sebab.. x sempat nak buat entry lain..
enjoy.

May 9, 2012

Wordless Wednesday #29

12:44 PM 40 Comments
Assalamualaikum & Very Good Moning
On Wednesdays all over the internet,
bloggers post a photograph with
no words to explain it on their blog.

Hence the ‘wordless’ title.
The idea is that the photo itself says
so much that it doesn’t need any description
 Bznya Anum nak siapkan banyak benda
sory kawan2, x sempat blogwalking..
mybe petang skit ya....





May 8, 2012

Proton Pahlawan Concept

8:54 AM 43 Comments
Assalamualaikum semua
Selamat pagi .. dah sarapan?
Pagi nie Anum rasa macam x sedap badan
Nak makan pun x ada selera...
Tekak pun dah sakit.... oooooooo
Tidak jauhkan lah daripada Demam.....
Ok jom kita layan gambar2 proton..
 Pronton Tuah
 menarik
 Pronton Jebat
 gempak gak...
 Pronton Kasturi
 terbaik design ni
 smartnya dalam dia..
 Pronton Lekir
 sport..
 cool
 Pronton Lekiu
so macam mane kawan2?
tertarik tak..
kalau anum comfirm tertarik dgn design yang
sangat sport.. iaitu Lekir....

Don't Judge A Book By Its Cover

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

✿YANG RAJIN KOMEN✿

♥ Peminat Anum♥

Labels

Follow Us @ anumkhairil.blogspot.my/