Campaigns

Dec 20, 2012

# SPONTANEOUS

SPONTANEOUS THURSDAY #32

 

Adakah anda sebagai ibu bapa sanggup 
belikan anak patung ini untuk anak anda? 
Gambar selepas ini

 01
 02
 03
 04
 05
 06
boleh ngingau tengok patung macam nie
seramnya.....

37 comments:

  1. Macam betulkan Anum....hish seramnya...

    ReplyDelete
  2. ishhhh...seram...

    macam2 laa dorg nie.. ada ke jual anak patung camnie... menakutkan..huhu

    ReplyDelete
  3. sue yang tgk pon scroll slow2..akkakaka...takut meh

    ReplyDelete
  4. konpom la anak kita nangis tiap2 malam kan?

    ReplyDelete
  5. Scary nya. Kita yg tgk pon seram inikan bebudak.

    ReplyDelete
  6. bukan ngigau...jantung boleh terus berhenti...

    ReplyDelete
  7. mak aih...mimipi ngeri tgk patung2 tu..haha

    ReplyDelete
  8. oh tidak.. akakpun tak sanggup nak tengok apatah lagi pegangn

    ReplyDelete
  9. boleh berantu rumah weh... hahahaha

    ReplyDelete
  10. Takuttttt..kalo terjumpa patung2 ni mau pengsan.

    ReplyDelete

  11. kunjungan gan , bagi-bagi motivasi
    semoga menjadi semangat .. :)
    Kebaikan hati lebih penting dari kebijaksanaan, dan menyadari hal ini adalah awal dari kebijaksanaan tersebut.
    ditunggu kunjungan baliknya yaa :) terima kasih ....

    ReplyDelete
  12. seram pula nengo anak patung ni...boleh demam anak dibuatnya kalau nampak patung camni

    ReplyDelete
  13. selamat petang anum..sorry lambat terjah..hehe//ish seram pulak tgk

    ReplyDelete
  14. salam kawan2 semua
    sory anum baru balik bekerja semula
    hehe
    seram kan

    ReplyDelete
  15. seram tgk lah Anum...
    klu bagi kt anak sy confirm dia tak mau..meraung lagi...ahaha:D
    TAK NAK lah...:)

    ReplyDelete
  16. Seramnya. Dah mcm brnyawa plak. Nanti trsalah dodoi

    ReplyDelete
  17. Atiey: tue la macam real
    Cinta: takut2
    QA: hehe

    ReplyDelete
  18. rasanya la tu anak patung masa perayaan Halloween kot. dah terlebih stok jadi dorang jual.

    tak sanggup eden aih nak beli untuk anak. kang menjelma jadi hantu. eeee... seram

    ReplyDelete
  19. aiyo..creepynya anak patung camni..dulu zaman kite kecik2 ada anak patung mcm ni kan..bila baring dia *pejam mata*, bila duduk dia *buka mata*...haha

    ReplyDelete
  20. salam sis anum...
    warggggggggggggggggggggggggggggggggggh...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    lari dulu sis...seram je tgok...hehehehheheheheh


    From TiranaAduka.....: BLOG BOLEH MENGHASILKAN PENDAPATAN

    ReplyDelete
  21. Airaniez: seram
    Tirana: yezaaaaaa
    Miss: hahhahhahha
    Izan: seram2.. lariiiiiiiiiii
    The Tempo: huhuhu

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Don't Judge A Book By Its Cover

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

✿YANG RAJIN KOMEN✿

♥ Peminat Anum♥

Labels

Follow Us @ anumkhairil.blogspot.my/