Campaigns

Dec 13, 2012

SPONTANEOUS THURSDAY #31


Inikah caramu membalas cintaku
Kau nodai cinta yang ku beri
Inikah caramu membalas sayangku
Kau lukai sayangku untukmu

Teganya kau menari diatas tangisanku
Kau permainkan ku sesuka hatimu

Sudah cukup cukup sudah
Cukup sampai disini saja
Daripada hati gelisah
Cintaku kau balas dengan dusta

Sudah cukup cukup sudah
Cukup sampai disini saja
Daripada batin terseksa
Lebih baik ku pergi saja

T’lah berulangkali ku coba mengalah
Ternyata sabarku tak berarti untukmu

Teganya kau menari diatas tangisanku
Kau permainkan ku sesuka hatimu

Sudah cukup cukup sudah
Cukup sampai disini saja
Daripada hati gelisah
Cintaku kau balas dengan dusta

Sudah cukup cukup sudah
Cukup sampai disini saja
Daripada batin terseksa
Lebih baik ku pergi saja

Teganya kau menari diatas tangisanku
Kau permainkan ku sesuka hatimu

Sudah cukup cukup sudah
Cukup sampai disini saja
Daripada batin terseksa
Lebih baik ku pergi saja

Sudah cukup cukup sudah
Cukup sampai disini saja
Daripada hati gelisah
Cintaku kau balas dengan dusta

Sudah cukup cukup sudah
Cukup sampai disini saja
Daripada batin terseksa
Lebih baik ku pergi saja

* sad mood
Share:

67 comments:

  1. memang lagu ngam dengan mood sedih...huhu

    ReplyDelete
  2. sedihnya lagu n...selamt pagi anum......

    ReplyDelete
  3. alamak...nape sedih pepagi nie....

    ReplyDelete
  4. Bui: touching sgt2
    Mia: betul2

    ReplyDelete
  5. Ayu: thanks
    Intan: selamat pagi

    ReplyDelete
  6. suka juga lagu ni,..mia pun pandai nyanyi..hihi

    ReplyDelete
  7. izan: best kan... budak2 suka lagu nie

    ReplyDelete
  8. best jgk skali skala layan jiwang kan..
    anum tgh frust ker?
    betoi kata knor... kita mmg susah nk melupakan tp kena cuba utk menggembirakan hati kita.. lagi kita sedih lagi rasa geram kan :P

    ReplyDelete
  9. Mr.Firdaus: cukup2, haha
    Nureen: ye la sis tengah kumpul kekuatan nie

    ReplyDelete
  10. Lagu peberet my son..Pa'e..
    Anum,jgn sedih tau... ceria K..
    happy working...

    ReplyDelete
  11. nice kan lagu ni ;-)..sory dear ayu lmbt kunjung..huhu

    ReplyDelete
  12. Suka lagu nih. Kena dgn apa yg saya tgh lalui skang nih. Jgn sedih2 yer anum.

    ReplyDelete
  13. Atiey: insyaallah
    Are_Lin: is ok

    ReplyDelete
  14. Fiza: macam2 kan
    Sunah: ermmmmmmmmmmm

    ReplyDelete
  15. apapun dugaan, bertabah lah....

    ReplyDelete
  16. Wahida: baiklah
    Nuyui: best kan

    ReplyDelete
  17. Alahai.. jgn le bersedih sangat.. bunga bukan sekuntum, kumbang bukan seekor.. apa hal ler

    ReplyDelete
  18. abah: hahahaha
    Mimie: betul tue

    ReplyDelete
  19. tengah bersedih ka? sabar mnghadapi ujian dariNya

    ReplyDelete
  20. memang tangkap leleh lagu ni. kalau kena kat batang idung le..

    tapi kita tak de berkaitan pun ngan lagu tu. cuma suka dengar je.


    ReplyDelete
  21. apapun dugaan yg mendtg, hadapinya dgn tabah dan sabar. teruskan berdoa pdNya agar diberikan kekuatan. insyaAllah :)

    ReplyDelete
  22. anum. saya sedih dgr lagu ni :'( hehe. banyak yg relate.

    ReplyDelete
  23. Wantie: tue la memang kalau kena menangis je la
    Haryati: insyaallah
    Sue: insyaallah sis
    Mrs.Eady: hehehe

    ReplyDelete
  24. Shima: heheheh, sesekali jiwang
    Teenager: sad mood
    Hazmin: haha

    ReplyDelete
  25. jgn sedih anum..moga mendung cepat berlalu yer

    ReplyDelete
  26. la..awat sedih2 ni??
    senyum-senyum...:)

    ReplyDelete
  27. suda cukup2 sudah..cukup smpai d cni saja..lalalala

    ReplyDelete
  28. tamau sedih2 k.. hidup kna happyyyy

    ReplyDelete
  29. Rina: insyaallah
    Diana: baiklah senyum2

    ReplyDelete
  30. lagu ye.. heheh.. selalu dengar jek, tapi tak ikuti lirik..tapi bile ternmpk sudah cukup sudah tu baru tau lagu lah ni...hehehe

    ReplyDelete
  31. Sutera: nyanyian anak2
    Azera: baiklah
    Azian: best kan

    ReplyDelete
  32. assalamualaikum anum...sedih jer hari ni yer...:(

    ReplyDelete
  33. alamak..sedih akak dah berjangkit kat anum ke...

    ReplyDelete
  34. Tang cukup cukup sudah tu baru perasan lagu dia ...

    ReplyDelete
  35. da la fara tengah sedih , lagi sedih da nie :(

    ReplyDelete
  36. Amanda: ye ke .. patut la anum sedih
    Hainom: hehehe
    Nur:same mood

    ReplyDelete
  37. sudah cukup cukup sudah..waaaa..mood sedih tetibe ni.=__='

    ReplyDelete
  38. Azhafizah: hehehe
    Mohd:YEZAAAAAAAAAAA

    ReplyDelete
  39. kenapa ni dik...jgn sedih2 tau...

    p/s..akak suka lagu ni..

    ReplyDelete
  40. knpa ni dear anum...chill :) senyum ye :)

    ReplyDelete
  41. Ros: baiklah
    Mulut: hehehe
    QA: baiklah senyum2

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum