Campaigns

Dec 4, 2012

# Sharing # Suka-suka

Pulau Hashima, tempat penjahat filem Skyfall

Assalamualaikum semua
Selamat pagi
Hari ini nak share ngan kawan-kawan
Gambar Pulau Hashima
Jom layaaaaaaaaaaan
 01
 02
 03
 04
 05
 06
 07
Kalau siapa yang tengok Skyfall, mesti tau mengenai pulau ni. 
Dalam filem tersebut, pulau ini digunakan oleh penjahat 
homoseksual Raoul Silva sebagai maskas utama 
untuk dia membalas dendam terhadap orang yang khianati dia, iaitu ajen M.

Pulau ini diberi nama Pulau Hashima, ditinggalkan sejak tahun 1974 
apabila tapak pelombongan arang batu itu ditutup. 
Tapak seluas 15 ekar ini pada ketika ia masih aktif dihuni
 seramai 5,259 orang yang bekerja dengan syarikat 
perlombongan milik Mitsubishi.


46 comments:

  1. macam tempat terbiar saja....selamat pagi :D

    ReplyDelete
  2. assalam anum..kenapa pulau tu ditinggalkan..acik ketinggalan la.

    ReplyDelete
  3. sayang jer nampak bangunan terbiar gitu

    ReplyDelete
  4. rupa-rupanya kat sini diorang berlakon..

    ReplyDelete
  5. tak tengok..

    nampak klasik bangunan tu..walau dah ranap

    ReplyDelete
  6. masih tak sempat nk tgk skyfall

    ReplyDelete
  7. mesti ada momok kan..hohohohoh :P

    ReplyDelete
  8. Alah okje tak layan sgt cite ni..... ganas!! Ecece....he...he....

    ReplyDelete
  9. Mia: selamat pagi
    Acik: sayang kan ditinggalkan
    Tirana: w'salam hi dik
    Izan: tue la rugi2

    ReplyDelete
  10. Nieyl: sayang kan
    Fendy: betul2 dah tau dah
    Mrs.Eady: hehehe
    Knor: nampak unik kan

    ReplyDelete
  11. Afasz: la ye ke
    NMO2: best nie sis
    Atiey: tue la comfirm ada sesuatu
    Sangratoo: tue la

    ReplyDelete
  12. Dwaty: ada hanttttto
    Hainom: best ceta nie
    Phat:ala kena pg tengok
    Cinta: ye la kan

    ReplyDelete
  13. liya tak tgk lagi cter skyfall tue.. :P

    ReplyDelete
  14. Maszmadi: lariiiiiiiiiiiii
    Liya: HEHEHEH

    ReplyDelete
  15. Mimie:tue la syg kan
    Are_lin: tue la dia
    Musang: hahaha

    ReplyDelete
  16. kenapa ek pulau tu ditinggalkan... tengok persekitaran tu mcm takut sangat.

    kalau le ada yang kena bunuh di buang ke pulau ni. sapa pun dah tak dapat nak jumpa kan..

    ReplyDelete
  17. Kamsiah: tue la dia ada momok..hehhe
    Siti Ftaimah: betul tue

    ReplyDelete
  18. x tgk lg crita tue.. ingatkan kena tsunami ke hape td hehehe

    ReplyDelete
  19. Diana: tue la ada momok
    Nureen: hahahha

    ReplyDelete
  20. erkk x pernah tengok laa pulokk.
    hehee
    tapi nape pulau dia mcm tu ek ek..

    ReplyDelete
  21. Haryati: tue la sygkan
    Papa: best tau
    Eiqa: hehehe

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Don't Judge A Book By Its Cover

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

✿YANG RAJIN KOMEN✿

♥ Peminat Anum♥

Labels

Follow Us @ anumkhairil.blogspot.my/