Campaigns

Dec 10, 2012

Majlis Perkahwinan Ella dan Azhar Ghazali

Assalamualaikum semua
Apa Khabar? Sudah sarapan?
Ok hari ini Anum nak ajak kawan-kawan
layan gambar majlis Ella..
Jom kita layaaaaaaaaaaan
 01
 02
 03
 04
 05
 06
Comel bila Ella sanggul rambut dia...

Share:

57 comments:

  1. thniah buat ella dan suami..akhirnya sampai jg jodoh dia

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah..kawin gak ella ni...aahh mmg comel je dia bersanggul camtu...sweetttttt

    ReplyDelete
  3. Tahniah buat kak ella dan suami..cantik dan sweet

    ReplyDelete
  4. mcm tu sanggul rambut nampak cantik..dari kusut masai masa majlis nikah...

    ReplyDelete
  5. ella kalau sesekali bersanggul mmg comel..tapi lebih comel kalau bertudung lagi terserlah

    ReplyDelete
  6. abah: tahniah2
    sweet: tue la nampak kemas

    ReplyDelete
  7. intan: selamat pagi.hehe
    Amnda: yezaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  8. Ella cantik sgt.. Manja gitu... Untung Azhar

    ReplyDelete
  9. shima: manja sgt2
    nuyui: insyaallah :)

    ReplyDelete
  10. alahai manja nyer tgk kaka ella ni...suwittt gituew

    ReplyDelete
  11. setuju...cantik ella sanggul kan...mmm..slaloo nampak dier lepas rambut je..mmmm....tak sempat nak tgk kat astro aritu

    ReplyDelete
  12. Lady Ayu: sweet kan
    merpati: hahaha, moning
    Syawal: comel kan

    ReplyDelete
  13. atiey: sweet kan dua2 jiwa rock

    ReplyDelete
  14. ella tu asyik pegang je perut dia masa dorang tunjuk kat TV. dia peknen ke?

    ReplyDelete
  15. Mimie: betul tue
    Wantie: hahaha

    ReplyDelete
  16. cam gila2 je orgnya depa nih..suka..hehhe

    ReplyDelete
  17. entah knp aku jadi suker tgk pasangan ni. hahaha

    ReplyDelete
  18. Cinta: hahahah
    NM03: best kan simple n rock
    Mrs.Eady: heheh

    ReplyDelete
  19. bila da smpai jodoh akan kawen juga..tahniah ella

    ReplyDelete
  20. tahniah buat mereka..... sempoi jerk azhar tu, xder kontrol2... suke... hehe

    ReplyDelete
  21. moga kekal hingga akhir hayat...
    ella ni awet muda kan.. umur dh 40an tp still maintain..
    tp ri tu tgk dia dlm meletop adusss manja dia tu dh semacam plak... mcm over opsss sori yerr

    ReplyDelete
  22. maszmadi: betul tue tau2 nak kahwin
    Nureen: dia nie memang manja

    ReplyDelete
  23. husband dia betul2 seiras dengan Rosyam Noor

    ReplyDelete
  24. Suka sangat Ella ni, manjee je :)

    ReplyDelete
  25. Mia: hahahah ye ke sis
    Ros: hahaha

    ReplyDelete
  26. Salam kenal Anum.
    Tahniah buat Ella dan suami.

    ReplyDelete
  27. nampak ella sangat cantik... dan muda...

    ReplyDelete
  28. Tanjak mcm x kena ngan laki dialah!...

    ReplyDelete
  29. cHO: YEZAAAAAAAAAAAA
    Wahida: hahaha

    ReplyDelete
  30. salam sis anumku
    Ratu rock malaya.hehe ingat lagi waktu ella bersama ella and the boy.

    ReplyDelete
  31. LELAKI TU MUDA DR DIA KAN..?TP DLM GMBR NI NAMPAK MCM TUA DR ELLA PULAK..HEHE

    APA2 PUN,SEMOGA DIA ORG KEKAL BAHAGIA HINGGA KE AKHIR HAYAT

    ReplyDelete
  32. tahniah utk ella dan suami...
    Suka ngan ella, lagu2 dia mmng best..

    ReplyDelete
  33. Tahniah utk pengantin..
    Ella yg cantik pun dapat jidoh dah lewat, memilih sangat kann..

    ReplyDelete
  34. Pokok: betul2
    Tirana: zaman muda mudi kan
    Bui: amin
    Mulut: hahahaha
    Aiman:sweet kan

    ReplyDelete
  35. cantik dress ella tu kan.nampak kemas bila bersanggul.

    ReplyDelete
  36. Azhafizah: comel kan bersanggul
    QA: yezaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  37. assalamualaikum anum..tahniah buat ella n suami...;)

    ReplyDelete
  38. sis nak mintak alamat sis kalau sudi.
    Ada sesuatu nak berikan pd sis.tiranaaduka@gmail.com

    ReplyDelete
  39. Mas: waalaikummussalam
    Tirana: thanks. hahah

    ReplyDelete
  40. singgah sini semakin ramai artis berusia bersuamikan muda

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Socialize

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

Labels