Campaigns

Dec 24, 2012

Afdlin Shauki berbakti di Gaza


Assalamualaikum semua
Hari ini entry Anum nak ajak kawan-kawan
tengok gambar-gambar Afdlin di Gaza
Jom kita Layaaaaaaaaaaaaan

 01
 02
 03
 04
 05
Selain dari Heliza Helmi, Afdlin Shauki 
juga merupakan artis yang aktif dalam 
misi membantu rakyat Palestin ini. Afdlin sudah 
berada di bumi Palestin sejak hari Isnin yang
 lalu bagi membantu rakyat Palestin yang 
sewenang-wenangnya di buli Israel. 
Antara artis yang terlibat, kelihatan adik Sasha
 Saidin itu Zain Saidin dan Bront Palarae
Share:

53 comments:

  1. muka bront palarae dah iras2 muka orang sana dah....tapi syabas untuk dorang....sama2 kita doakan keamanan untuk Palestin....amin

    ReplyDelete
  2. artis yg sanggup tinggalkan kerjaya untuk membantu insan sesama islam kan...

    ReplyDelete
  3. syabas untuk diaorang..smlm tgk TV Al Hijrah..Afdlin nangis masa baca puisi..kak intan pon nangis...sedih tgk sengsara nye saudara kita di sana

    ReplyDelete
  4. syabas ats keperihatinan dan keberanian mereka.

    ReplyDelete
  5. salam sis anum
    Moga ramai artis lg yg ikut jejak langkah aflin sauki tu.

    ReplyDelete
  6. Semoga niat murni diiaorang ni memberi kebaikan kpd rakyat palestin!

    ReplyDelete
  7. Bgslah selain melawak ada wat keje amal

    ReplyDelete
  8. Fuhh.. untung dapat menabur bakti.. Cayalah..
    Terpancar wajah kegembiraan kanak2 kat sana.. Sweet

    ReplyDelete
  9. tahniah utk diaorag..skrngya mereka merupakan wakil kita kan.. wakil rkyat mlysia..

    ReplyDelete
  10. Mr.Firdaus: betul tue besar pahala
    Nuyui: betul tue

    ReplyDelete
  11. tahniah untuk merekakan.. bangga ngan semangat diaorang.. akakni hanya mampu berdoa...

    ReplyDelete
  12. Redza: comfirm best dpt pg sane
    Cho: amin

    ReplyDelete
  13. Untung Afdlin dapat p sana.. teringin nk p sana..

    ReplyDelete
  14. bangga dgn mereka...

    harap saudara kita di sana selamat hendaknya...amin...

    ReplyDelete
  15. Syabas buat mereka.

    Anum, akk memang nak submit kat MBSB. Anum ada org dlm ke kat MBSB ☺☺

    ReplyDelete
  16. Sy pun klu ada peluang mau juga ke sana.. sambil2 beramal kan Anum...
    happy working ya..:)

    ReplyDelete
  17. kalau diberi kesempatan,teringin rasanya nak pergi sana n berbakti dengan tulang 4 kerat sya ni..:)

    ReplyDelete
  18. kalau diberi kesempatan,teringin rasanya nak pergi sana n berbakti dengan tulang 4 kerat sya ni..:)

    ReplyDelete
  19. Atiey: happy working too
    Chot: betul tue besar pahala

    ReplyDelete
  20. sweet..alhamdulillah termakbul niat mreka

    ReplyDelete
  21. moga niat murni mereka diberkati...

    ReplyDelete
  22. assalamualaikum anum...tahniah2 buat mereka semua...;)

    ReplyDelete
  23. ye inilah caranya..kakak pun kalau boleh nak pergi juga..

    ReplyDelete
  24. Knor: ye la kan kita berharap dapat membantu :)

    ReplyDelete
  25. si bront tu dah macam arab laa plak..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  26. anak2 diaorang dalam perang pun masih ke sekolah lagi..

    ReplyDelete
  27. Azlan: hahaha
    Diana: tue la sedih kan

    ReplyDelete
  28. moga lepas ni banyak lagi la retis retis yang ada turut serta membantu.

    lagi banyak kita bantu, lagi takut si zionist tu.

    ReplyDelete
  29. bagus artis buat aktiviti amal camni..

    ReplyDelete
  30. Alhamdulillah, pahala dia dapat :)

    ReplyDelete
  31. mudah-muadahan segalanya dipermudahkan di sana. :)

    ReplyDelete
  32. Wantie: betul tue
    Kasih: bagus2 bleh dipuji
    Saiazuan: bijak kan
    Rara: betul tue
    Ct: amin

    ReplyDelete
  33. kawan lama saya pun tak ketinggalan juga ke Gaza tu...siapa ada peluang..elokla pergi kan.

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum