Campaigns

Nov 5, 2012

# Sharing # Suka-suka

World's Most Creative Buildings

Assalamualaikum semua
Ok hari ini entry nak ajak
kawan-kawan semua layan
gambar2 bangunan yang cantik2
jom kita layaaaaaaaaaan
 01
 02
 03
 04
 05
 06
 07
 08
 09
 10
 11
 12


63 comments:

  1. dolu waktu belajar architecture dolu..mmg dah kenai gamba no.1, 5, 6, 7...n arkitek dier skali...skrg dah lma tinggal...selamat...semua x egat...

    ReplyDelete
  2. syawalsimpsons: la ye ke sygnya sis

    ReplyDelete
  3. ada je idea diorang nak buat macam tu huhu

    ReplyDelete
  4. ish...x terpikir lak de bangunan cmtu kan...unik..:)

    ReplyDelete
  5. Redza: tue la cerdik2
    Nieyl: unik kan kreatif

    ReplyDelete
  6. sgt menarik dan unik...syurga dunia

    ReplyDelete
  7. Kreatif gila ni sis..! kalaulah ada dekat malaysia..aisk,memang taknak melancong luar negara dah..!hhehee..=D

    ReplyDelete
  8. bkn setakat cantik tp unik... perghhh

    ReplyDelete
  9. creative kan...hehe

    http://ruangannazira.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Dahsyatkan arkitek diaorang ni....semuanya kreatif

    ReplyDelete
  11. Hainom: tue la idea yang sgt bijak

    ReplyDelete
  12. bangunan bakul too yangg tak tertahan , heheh

    ReplyDelete
  13. mak oi....trlebih kretip dah ni...kat mana ni bangunan ni semua

    ReplyDelete
  14. Kreatif betul idea dorang ni kan.. Kalau dekat malaysia ada bangunan pelik2 macam ni pun best jgk.. unik.

    ReplyDelete
  15. Suria: canggih kan
    KA: unik kan
    Hazmin: best kan

    ReplyDelete
  16. Cantik....

    Suka suka... cantik sangat

    ReplyDelete
  17. assalamualaikum anum....cantik2 semuanya...:)

    ReplyDelete
  18. maszull: unik dan kreatif kan

    ReplyDelete
  19. unik2nya bangunan tu....best plak tgk..

    ReplyDelete
  20. Zura: kan best kalau ada kat malaysia kan

    ReplyDelete
  21. kreativ2 :) mlaysia ade 1 je kat sabah :)

    ReplyDelete
  22. eh? uniknya..teringin nak ada kat mesia sebiji..hehe

    ReplyDelete
  23. macam macam kan... hehehhe.... menarik...

    ReplyDelete
  24. mmg catik sangat kan..kreatif ;-)

    ReplyDelete
  25. ai mudah kagum ngan banggunan yang cantik2 dan unik2..:)

    ReplyDelete
  26. @Yunidati: betul2
    Are_lin: idea yang hebat
    Cho Zila: yezaaaaaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  27. Bitt: terbaik kan
    Aty: sama la

    ReplyDelete
  28. wowww..!!! xblh nak ckp ape..
    terpegun.. ;)

    ReplyDelete
  29. Unik sangat...:)
    salam kenal..singgah sini & follow..
    klu sudi follow me back ye..:)
    TQ.

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Don't Judge A Book By Its Cover

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

✿YANG RAJIN KOMEN✿

♥ Peminat Anum♥

Labels

Follow Us @ anumkhairil.blogspot.my/