Campaigns

Nov 2, 2012

Siti Nurhaliza di Grand Finale SimplySiti Star Search

Assalamualaikum semua
Ok hari ini nak ajak
kawan-kawan blogger
layan gambar Dato Siti
Cute je dia suka anum tgk
Jom kita layaaaaaaaaaan
 01
 02
 03
 04
 05
Cutenya dia
Share:

52 comments:

  1. amboi kak ct.... makin cantik dengan simply siti...

    ReplyDelete
  2. kecantikan anugerah dariNYA.. ;)

    ReplyDelete
  3. dwaty: comel kan
    Aizamia3: betul2

    ReplyDelete
  4. bertuahnyer siti nurhalizani...

    ReplyDelete
  5. comey jer die...suke tgk baju2 die pakai...ngan muke die...hihih~

    ReplyDelete
  6. Nieyl: tue la x nampak tua kan

    ReplyDelete
  7. Kecik je orgnya.. Mmg cute lah ;-)

    ReplyDelete
  8. :)
    cute tu mmg cute tp nureen x brapa suka ngan siti ntah le knape..

    ReplyDelete
  9. masa AJL aritu ade terjumpa ngan dia kat backstage. tapi x sempat nk amik gambar sbb dia ngah rushing. huhuhu

    ReplyDelete
  10. duit manyak harusla sentiasa nampak cantek... hahaha

    ReplyDelete
  11. Nureen: o ye ke.. ok
    Sue: comel x sis

    ReplyDelete
  12. tertunggu2 bila daot' ct nak dapat baby...^_^

    ReplyDelete
  13. Marlia: betul tue comfirm cute

    ReplyDelete
  14. ai minat kat ct ni dari die belasan tahun lagi..sampai ar sekarang..:)

    ReplyDelete
  15. dia dh memang cantik pown w/o simpli siti tu hehe

    ReplyDelete
  16. fiza: betul2
    Cik Asma: betul tue

    ReplyDelete
  17. aty: sama la sebba dia cnatik
    Ka: HEHEH BETUL2

    ReplyDelete
  18. Orang cantik... pakai apa aje mesti cantikkan...memang cute!

    pernah jumpa dia kat Alamanda masa dia promosi Simplicity!

    ReplyDelete
  19. suka ngan dia tapi suka biasa2 jerk...

    ReplyDelete
  20. memang suka tengok dia..manis je kan

    ReplyDelete
  21. KA: ye ke.. baiklah saya terjah
    Maszmadi: hehhehhe
    Acik: anum pun tgk dia comel kan

    ReplyDelete
  22. comelnya tringin nk jmpa live ngn dia..hehe

    ReplyDelete
  23. Bui: cute kan sis dah la baik

    ReplyDelete
  24. lawa kan tok ti nihh...
    suka tgk dia

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Socialize

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

Labels