Campaigns

Nov 30, 2012

Resort yang ditinggalkan di Croatia


Assalamualaikum semua
Hari ini layan entry mengenai resort yang ditinggalkan
sayang kan....
Jom kita layaaaaaaaaaaan

 01
 02
 03
 04
 05
 06
 07
 08
Ini ialah resort mewah yang ditinggalkan di Croatia, 
tidak pasti apakah sebab resort ini ditinggalkan


Share:

33 comments:

  1. bila resort dah ditinggalkan menyeramkan jek tengok

    ReplyDelete
  2. Nak buat balik ni pun makan duit jugak ni Num!

    ReplyDelete
  3. ieee..seramm..mesti dah ada "momok" yg duduk kan :)

    ReplyDelete
  4. pelangi: tue la
    Mrs.Eady: jadi umah tinggal

    ReplyDelete
  5. hainom: tue la banyak kos
    Amanda: ye la

    ReplyDelete
  6. Misteri selepas ditinggalkan.. Huhuhu

    ReplyDelete
  7. walaupon nampak lama, tp unik jek..

    ReplyDelete
  8. berhantu kot...x pun tuan dia dah meninggal dan xde waris...

    ReplyDelete
  9. seram pulak tgk uhuhuuu

    tp kalau kekalkan, mesti cantek!

    ReplyDelete
  10. follow sini dan dapat no 404..cantik!

    ReplyDelete
  11. mmg nampak seram kalau dah lama ditinggalkan. sayang je kan..huhuhu

    ReplyDelete
  12. Sue: rugi kan... design unik
    Nuyui: mybe la kan setiap kejadian ada sebabnya

    ReplyDelete
  13. kalau kat malaysia dah jd sarang penagih dah nih

    ReplyDelete
  14. nampak mewah kan...sayang ditinggalkan..seram laa pulak

    ReplyDelete
  15. sygnye....confirm berhantu..huhuhu

    ReplyDelete
  16. izan: tue la jadi umah hantu
    are_lin: seram2

    ReplyDelete
  17. Mimie: tue la dia
    Bui: unik sebenarnya

    ReplyDelete
  18. nmpk menyeramkan kan.... tapi sangat strategik kat tepi pantai... cantik pantainye...

    ReplyDelete
  19. sayangnye lawa , tapi ditinggalkan , mesti seram

    ReplyDelete
  20. @Yunidati: tue la syg kan
    Haryati: ermmmmmmmmm
    Nur: betul2

    ReplyDelete
  21. suka la gambr2 yg sis letak dlm post ni.

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Socialize

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

Labels