Campaigns

Nov 9, 2012

# Sharing # Suka-suka

Patung Gollum di lapangan terbang Wellington, New Zealand


Sebuah syarikat Weta Workshop telah 
mencipta patung Gollum, iaitu satu watak 
jahat di dalam pilem Lord of The Ring di 
ruang food court di sebuah lapangan terbang 
di Wellington. Ramai yang berasa awkward dengan 
peletakan patung ini kerana lokasinya yang tidak sesuai. 
Jom kita layan gambar-gambar nya...

 01
 02
 03
 04
 05
 06
seram plak tengok lama-lama
N3 auto publish now Anum kat Putrajaya @
Jabatan Perumahan & Kajian Tempatan 
ada pembentangan kerja kuhsus (UTMSPACE).
Nanti Anum sambung BW isnin ya
Hapy weekend

33 comments:

  1. isshhh..rase seram pulak tgk lama2. hehehe. good luck ye anum :)

    ReplyDelete
  2. besarnya..sila lah dtg ke blog sy..http://ajax85.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. mmg pon, kalau tgk malam2 musti seriau. tp sgtlah kreatif.

    ReplyDelete
  4. tak lalu nk mkn tgk benda tu

    ReplyDelete
  5. seram tapi unik...hehe...aku suka...

    ReplyDelete
  6. hahaha... org nk mkn ke nak wat keja pon rasa seram sejuk jerr kan hehehe

    anum.. suka la tgk gambaq header tu

    ReplyDelete
  7. letak kat food court..kang hilang selera pulak orang nak makan hihi

    ReplyDelete
  8. humangaih... seram la pulak....

    ReplyDelete
  9. takutnyeeee nak pegi..
    makan pun agaknye x lalu kot

    ReplyDelete
  10. bijak..kan diorg buat benda mengarut tu..

    ReplyDelete
  11. seram la plak letak patung lord of the ring

    ReplyDelete
  12. memang seram dik oi...

    buatnya tetiba dia bercakap mau pecut langkah seribu.

    done follow u

    ReplyDelete
  13. wah. besar tul nengok golum ni. hehe. salah satu citer feveret sy anum. beves gak kalu golum ni tetiba ada kat bilik. haha

    ReplyDelete
  14. nampak macam pelik jer golum tu kak,tgk mata tu malam2 mahu seriau jdnya..hehe

    *assalamualaikum akak..:)

    ReplyDelete
  15. salam super sahabat,
    tetap semangat dan sukses selalu ya
    ditunggu kunjungan baliknya :)

    ReplyDelete
  16. salam super sahabat,
    tetap semangat dan sukses selalu ya
    ditunggu kunjungan baliknya :)

    ReplyDelete
  17. Orang putih buat benda nak gempak saje! hehe

    ReplyDelete
  18. pekabr sis anum?
    Pertama kalinya tirana aduka publish gambr sendiri di alam maya ni. Moga sis anum dpt lihat.

    ReplyDelete
  19. thanks pada semua kawan2..
    sory sangat2 pada kawan2 sebab minggu nie bz

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Don't Judge A Book By Its Cover

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

✿YANG RAJIN KOMEN✿

♥ Peminat Anum♥

Labels

Follow Us @ anumkhairil.blogspot.my/