Campaigns

Nov 27, 2012

Hapy Family Noorkhiriah

Assalamualaikum semua
Apa khabar pagi ini .. dah sarapan
Jom layan entry pagi nie
 01
 02
 03
 04
 05
 06
 07
 08
 09
Semoga keluarga Noorkhiriah akan dimurahkan lagi rezeki dengan inisiatif sebegini. 

Share:

33 comments:

  1. seronok kan..anak ramai..hensem2 anak dia..

    ReplyDelete
  2. comel anak2 dia kan. semoga berbahagia selalu :)

    ReplyDelete
  3. first time nie tgk anak die dah besar2 nie...comey

    ReplyDelete
  4. SUKA TGOK FAMILY BEGINI..SEJUK AJE MATA MEMANDANG

    ReplyDelete
  5. baguslah dia dh berhijrah..comel anak teruna dia

    ReplyDelete
  6. insyaALLAH...
    comel anak2 khiriah..
    alhamdulillah dia dh berhijrah :)

    ReplyDelete
  7. sambut beday anak ngan anak2 yatim..mmg satu idea yg baik!!

    ReplyDelete
  8. Minat dengan lakonan2 Nor Khiriah ni.. comel anak2 dia...:)

    ReplyDelete
  9. keluarga yang comel..... suka ngan dia..

    ReplyDelete
  10. terima kasih anum..aik suka tengok gambar noorkhiriah sekeluarga ni.

    ReplyDelete
  11. amin , inshallah , comel sungguh anak dye ,

    ReplyDelete
  12. nurkhiriah ni semakin lawa sejak bertudung. lakonannya pun mantop. akak suka tau.

    ReplyDelete
  13. dengar kat radio pagi tadi kata nyer takmo berlakon lagi...

    ReplyDelete
  14. akak buat review ttg kamu. esok 10 pagi yer. check tau

    ReplyDelete
  15. suka tengok noorkhiriah yg sekarang..lembut & ayu jer..

    ReplyDelete
  16. Anak dia yg no 2 tu dah beso ek!!!sekejap jekan Anum.... tu ngandung lagi ke?

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum