Nov 2, 2012

, ,

Diana Danielle & Farid Kamil bakal pengantin esok

Assalamualaikum semua
Semua dah makan? Dah solat
hehhehe, ok buat pertama kalinya
Anum nak update entry ptg2...
hehheh saje je sebab nak share ngan kawan-kawan
gambar bakal pengantin ini
Jom kita layaaaaaaaaaaaaaan
 01
 02
 03
 04
 05
Esok, kira-kira jam 8 pagi, Farid Kamil dan 
Diana Danielle akan bergelar suami isteri. 
Pasti ramai yang tidak sabar untuk melihat detik 
bahagia pasangan yang telah bercinta lebih kurang 3 tahun ini. 
Majlis pernikahan akan dilangsungkan 
di Hotel Flamingo dengan konsep outdoor
 (di tepi tasik tanpa khemah).

Share:

38 comments:

  1. Mrs.Eady: tue la kalau x hbs la

    ReplyDelete
  2. siyes dorg mmg sesuai kan. hehehe. sama cantik sama padan. nice sgt diana bermakeup :D

    ReplyDelete
  3. Knor: thanks..
    Sue: betul2 suka sangat2

    ReplyDelete
  4. kecewa...haha..sy suke farid kamil..hahaha

    ReplyDelete
  5. Apa khabar Anum..dah lama pulak tak jenguk blog Anum dan dengar lagu dari Adele ni.

    ReplyDelete
  6. Norhaizan: hai sis. anum sehat, thanks sudi singgah

    ReplyDelete
  7. Tahniah kepada mereka ni.. Semoga kekal la hendaknya...

    ReplyDelete
  8. auww sweetnyaa...tahniah buat mereka dan semoga berbahagia...

    ReplyDelete
  9. doak yg baik2 aje for them ye

    ReplyDelete
  10. semoga jodoh mereka kekal hingga akhir hayat

    ReplyDelete
  11. salm kenal... already follow.. follow me back yer.. semoga mereka kekal hingga ke syurga..

    ReplyDelete
  12. sepadan..!!~ alhamdulillah..akhirnyaaaa..=)

    ReplyDelete
  13. assalamualaikum anum...selamat pengantin baru buat farid kamil n Diana Danielle...:)

    ReplyDelete
  14. suka tgk muka DD ..kiyuttttt...

    ReplyDelete
  15. KA: HEHEH
    Hainom: tue la nasib x hujan
    Redza: amin

    ReplyDelete
  16. Mama: betul2
    Rohayu: thanks.. i will
    Titisan: yezaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  17. ain: amin
    Maszull: tahniah2
    Mee: :)

    ReplyDelete
  18. Papa Mifz: good2
    Aleeya: yezaaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  19. x tgk pon siaran lgsg pnikahan dorang..x sempt...

    tp today dh ramai update kt blog kan...leh layan la..

    ReplyDelete
  20. tengok jugak hari tu..tersengih je Diana Danielle nie...happylah tu :)

    ReplyDelete
  21. Wina: hehhe comfirm hapy kan

    ReplyDelete
  22. finally..ehhehe;)
    smoga mereka berbahagia

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

NUFFNANG