Campaigns

Nov 23, 2012

Cuba teka siapa lukis lukisan ini

Assalamualaikum semua
Dah sarapan?
Macam mane last weekend..
Ada rakan-rakan yang amik cuti panjang
ye la kebetulan ada cuti and cuti sekolah
Ok la hari ini Anum nak ajak kawan-kawan
layan lukisan yang cantik..
Jangan terkejut tgk siape pelukisnya
Jom kita layannnnnnnnnnnnnn
 Agak-agak siapa yang melukis lukisan abstrak yang sangat kool ini? 
Adakah kanak-kanak 4 tahun? Ataupun seorang yang kudung?
>
>
>
>
>
 01
 02
 03
 04
 05
 06
 07
 08

Share:

56 comments:

  1. wah... pandai kuda ni berseni kan,...

    ReplyDelete
  2. shima: cute
    @yunidati: hahahhhaha
    nuyui: cerdik

    ReplyDelete
  3. haha..kuda rupanya yg lukis..pandai si kuda ni yer..

    ReplyDelete
  4. ha..ha... kalau orang yg bukan seni mcm okje ni menilai lukisan tu mmg mcm carca marba le...he...he...

    ReplyDelete
  5. kuda pun pandai berseni .. :)

    ReplyDelete
  6. Kasih: tue la dia
    Hainom: betul2

    ReplyDelete
  7. huhuhuhu..hanya juahari yg mgenal manikam

    ReplyDelete
  8. NMO2: TERPENGUN KAN
    tIRANA: HEHEHE

    ReplyDelete
  9. org seni ja pandai menilai kecantikkan lukisan2 tue kan

    ReplyDelete
  10. kdg2...kite nmpk lukisan tu ntah ape2 aje kan...tapi klu org seni nie..die tahu ape yg nak di sampai kan kan..hihi

    ReplyDelete
  11. wahhhhh..pandainya dia!!! siap ada bentuk kuda lg tu :)

    ReplyDelete
  12. tak pandai menilai lukisan sebab bukan orang seni....hehe

    ReplyDelete
  13. kuda pun pandai yerk..
    akakni keras tangan

    ReplyDelete
  14. Nieyl: betul tue hanya org yang faham je tau menilai
    Sue: tue la sis, cerdik kan bakat semulajadi

    ReplyDelete
  15. Mia: org seni memang hebat kan
    Cho: yezaaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  16. woowwww!!!!mesti mahal harga lukisan tu

    ReplyDelete
  17. ermmm... moon xtau menilai lukisan ini.. huhuhuhuhu

    hanya mereka yg pandai ttg seni lukisan je akan kata kreatif kot.. huhu

    adakah diriku buta seni.. muahahaha

    ReplyDelete
  18. musang: tau x pe
    Cikmoon: sama la ngan anum

    ReplyDelete
  19. Kreatif nya Kuda ni...:)
    kdg2 haiwan pun bleh jadi lbh kreatif drp manusia bila sllu di latih :)..

    ReplyDelete
  20. wahh pndainya kuda ni..hihi..salam jumaat dear ;-)

    ReplyDelete
  21. are_lin: salam sis
    Cinta Zulaikha: kan

    ReplyDelete
  22. binatang klu diajar pun paham apa dia nak buat!

    ReplyDelete
  23. seni sungguh... erm, kalu jual, duit tu dpt kat kuda tu lah kan...

    ReplyDelete
  24. memang lah tersangat abstrak. pelukis tu pun tak tau faham apa yg dia lukis. then yg lihat pun tak faham apa benda..

    sesuai sangatkan tema abstrak ni..

    ReplyDelete
  25. ooo..masa gi bangkok dulu, penah tgk gajah melukis..hehehe..pandai betul sape2 yg train binatang2 ni kan?:)

    ReplyDelete
  26. Elin: betul tue
    Maszmadi: yeyeye beli kuda baru la plak ek

    ReplyDelete
  27. Wantie: yeza...
    maya amir: hebat kan

    ReplyDelete
  28. pandai nye dia lukis...

    minggu lepas , sy cuti dekat 2 mingggu straight. :D

    ReplyDelete
  29. kuda tu main hentam jerr... xde perasaan pun lukis ape...

    ReplyDelete
  30. aFASZ: WOW LAMANYA CUTI
    rOSLAN: HEHEHE

    ReplyDelete
  31. Fuyoo kuda pun boleh lukis.. hebat2..

    ReplyDelete
  32. assalamualaikum anum...pandainya kuda ni...:)

    ReplyDelete
  33. hahahahah...sekali kuda daaa....cantik2...

    ReplyDelete
  34. berseni betul kuda tu.. liya puntak ada seni langsung nak melukis hehhe

    ReplyDelete
  35. wah. kuda juga ada bakat melukis. hebat

    ReplyDelete
  36. Bagus kuda tuh, lagi hebat dari PM bab2 melukis nih,haha

    ReplyDelete
  37. wowww cool gilaa..:)

    Jom singgh kalau sudi:
    http://chot91.blogspot.com/2012/11/date-our-first-meet.html

    ReplyDelete
  38. Mr.Firdaus: hebat kan
    Maszull: waalaikummussalam sis
    Fadzli: hehehehehe
    Izan: tue la dia

    ReplyDelete
  39. Azhafizah: unik kan
    Liya: kurniaan tuhan
    Mee:hehehehe
    PapaMifz: sama la anum pun x pandai

    ReplyDelete
  40. unik tu lukisan kalo jual konfem mahal hehe

    ReplyDelete
  41. PinkUmmi:hehehe
    KA:terbaik
    Sutera Kasih: unik kan

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum