Campaigns

Oct 4, 2012

# SPONTANEOUS

SPONTANEOUS THURSDAY #22

Assalamualaikum semua
Dah sarapan? Ok pagi nie short entry je
Jom layaan Spontaneous.....
 01
 02
 03
Renungan bersama

45 comments:

  1. CintaZulaikha: yezaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  2. sharing yg bagus sangat anum..
    thanks ya... ^_~

    ReplyDelete
  3. Terim kasih kongsi ni. Allah mampu tunaikan.cuma Allah simpan dulu doa2 kita.. Tak dpt di dunia.Allah bg kat ahirat. Jgn kita berputus asa dgn rahmat Allah..

    ReplyDelete
  4. Liya: sama-sama
    Pokok Manggis Depan Rumah: insyaallah

    ReplyDelete
  5. gambar yg last tu yg terbaik untuk keharmonian rumah tangga la kan... semoga anum bahagia selalu di samping suami tercinta...

    ReplyDelete
  6. pagini dilimpahi tazkirah spontan.. semoga pengakhiran kita dalam keadaan baik dan beriman..

    Bila Allah dah kasi semua kat duniani takut kat akhirat takda bahagian kita lak kan?

    ReplyDelete
  7. Kazman: terima kasih
    Saleha: insyaallah

    ReplyDelete
  8. Pertelingkahan tu biasa
    Janji kena pandai atasi
    Lama2 ok la tu...

    ReplyDelete
  9. adat la tu..terpulang pada penerimaan dan jalan utk menyelesaikan..

    ReplyDelete
  10. mak tang kat sini pon sokong jugak...

    ReplyDelete
  11. syawalsimpsons: yezaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  12. semoga kita semua dapat manfaat dari entry ni ye dear..

    ReplyDelete
  13. Thanks for sharing. Suka UAI ☺

    ReplyDelete
  14. nur:insyaallah
    Ros: sama la , banyak kebaikan

    ReplyDelete
  15. assalamualaikum anum...betul tu kita kena la bersyukur mempunyai pasangan hidup yang baik bersyukur ngan ketentuan jodoh dr Nya...:)

    ReplyDelete
  16. ehehehe!!UAI mmg pnda bg nasihatkn..kelakar,tajam & penuh mkna :)

    ReplyDelete
  17. panduan tuk masa depang... eh... tercakap terengganu plak... hehehe

    ReplyDelete
  18. Betul tu kita kena bersyukur pd jodoh yg Allah telah tetapkan pd kita.

    ReplyDelete
  19. nice sharing my dear... yg last tu sgt2 penting utk difahami & diamalkan!

    ReplyDelete
  20. dwaty: hahhaha
    Nazayiena: setuju2
    Zana: yezaaaaaaaaaa

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Don't Judge A Book By Its Cover

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

✿YANG RAJIN KOMEN✿

♥ Peminat Anum♥

Labels

Follow Us @ anumkhairil.blogspot.my/