Campaigns

Oct 29, 2012

Gambar Pra Perkahwinan Lee Chong Wei & Wong Rew Choo

Assalamualaikum semua
dan selamat pagi...
Dah sarapan... ok hari ini
nak ajak kawan-kawan
tengok gambar hero sukan kita
Jom kita layaaaaaaaaaaaan
 01
 02
 03
 04
 05
 06
 07
 08
 09
 10
Pastinya kini Datuk Lee Chong Wei sudah pun 
mengalihkan perhatiannya kepada majlis perkahwinan 
beliau yang akan berlangsung pada 10 November kelak. 
Kedua-dua bakal pengantin ini telah pun 
mengambil gambar pra perkahwinan mereka baru-baru ini. 
Kedua-duanya nampak sama cantik dan sama padan sekali.

Share:

17 comments:

  1. memang nampak sepadan ayu..cantik

    ReplyDelete
  2. cantik sgt..nmpk lain bila dorang pakai gini dari dorang selaloo pakai shirt tu kkan

    ReplyDelete
  3. nice kan gmbr pre wed diorg nih

    ReplyDelete
  4. cntik la tingin nk mik gambar cmni

    ReplyDelete
  5. mew choo tu nampk macam pelakon dari hong kong pulak hihi

    ReplyDelete
  6. Suria: yezaaaaaa
    Acik: tue la cute kan
    Nieyl: betul2

    ReplyDelete
  7. Wina: yessssssss
    Mrs.Eady: sepadan kan
    sHiMa: terbaik

    ReplyDelete
  8. syawalsimpsons: tue la rupanya sgt sweet
    Pokok Manggis: betul2
    Afasz: comel kan

    ReplyDelete
  9. Redza: hehehhe
    Cintazulaikha: tue la
    Bitt: comel kan

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Socialize

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

Labels