Campaigns

Sep 20, 2012

SPONTANEOUS THURSDAY #21

Assalamualaikum semua
Jom layan spontaneous today..
 01
 02
Big Smile :)

Share:

42 comments:

  1. Mrs.Eady: thanks
    Nuyui: yezaaaaaaa

    ReplyDelete
  2. kdg2..kelakar pun ade kan klu bace...hehe~

    ReplyDelete
  3. Musang: yezaaaaaaaaaa
    Niey: betul2.. penuh makna nie

    ReplyDelete
  4. suke betul baca sume nasihat2 ustaz AI ni:)

    ReplyDelete
  5. MAYA AMIR: betul2 anum pun suka

    ReplyDelete
  6. segala nasihat dari UI ni bagus kan. dia pun selalu gunakan sedikit lawak dlm nasihat2nya. best!

    ReplyDelete
  7. ustaz glamer...
    betoiler tu tak comel takper leh tutup lampu.. akak masa kawan opis bacakan gelak giler..

    ReplyDelete
  8. Sue: tue la sis, sesuai utk semua pendengar
    Cho Zila: hahahahha

    ReplyDelete
  9. yg atas skali tuh mmg sgt stuju, hehhhe

    ReplyDelete
  10. Cinta Zulaikha: yezaaaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  11. terasa dihargai kita sebagai wanita... hihihi

    ReplyDelete
  12. betul tu..kalau semua lelaki praktikkan apa yg dicakap ni mungkin kurang sikit masalah pembuangan bayi

    ReplyDelete
  13. bersahaja tapi bermakna..hii..salam kenal...

    ReplyDelete
  14. Rieda: betul2.... salam perkenalan
    Yunid@ati: yezaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  15. Crew: setuju
    Saiazuan: hehehhehe

    ReplyDelete
  16. simple but tangkap dalam.
    sory lama x jergah anum..
    :)

    ReplyDelete
  17. sangat santai tp penuh makna. like Ustaz Azhar =)

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum