Campaigns

Sep 11, 2012

Nissan Skyline GTR R35 vs. Perodua Kancil sekolah memandu

Assalamualaikum semua
Dah sarapan?
Entry pagi nie Anum just nak share gambar2 kemalangan .
Kalau tak silap kalau kite langgar kereta sekolah memandu,
lesen kita akan ditarik balik kan? Hurmm kite tunggu dan lihat ler.
Difahamkan kemalangan ini berlaku di Danga Bay,
Johor Bahru, kota keriangan Legoland.

 01
 02
 03
 04
 05
 06
teruk gak kan....
Share:

40 comments:

  1. Mrs.Eady: tue la sis
    Kamihidup: :(

    ReplyDelete
  2. sape agaknya yg belajar memandu tu ek..mesti fobia dah nak bawak kereta lepas ni

    ReplyDelete
  3. Musang: tue la comfirm takut kan
    Nuyui: hancur kan

    ReplyDelete
  4. Pemandu kancil tu apa citer? Teruk gak tu.

    ReplyDelete
  5. Fiza: mcm mane la nasib driver kan

    ReplyDelete
  6. teruknyer..mak aiii sampai terbalik...ada yang maut kaa

    ReplyDelete
  7. skyline yg x menyabo agaknya.mesti depan tune hotel.kete mewah pun hancur.haisshh..

    ReplyDelete
  8. syawalsimpsons:tue la
    izzah: tue la kan sis, mesti kuat

    ReplyDelete
  9. skyline tu mesti laju sampai gitu sekali kancil tu

    ReplyDelete
  10. Phat: tue la nama pun keta mewah kan

    ReplyDelete
  11. mang aiiiii memang dahsyat sesangat tuhh...

    ReplyDelete
  12. Dia laju sangat tu....kesian kancil tu...kalu pelajar tu ada mesti terus fobia nak bawak kereta..

    ReplyDelete
  13. mak aiiii..sampai terbalik kereta tu....

    klu yg bawa tu budak baru nak amek lesen.. konpem dia fobia nie....

    ReplyDelete
  14. hok aloh, bakpe la dilanggonya kereta yang gerak x lebih 40kmj tu... huhu naye jerk kalu lesen kena gantung nanti.....

    ReplyDelete
  15. Boleh ke cadangkan kereta sekolah memandu ni xleh pandu kat jln2 besau.. Jln kecik2 udahla..

    ReplyDelete
  16. maszmadi: tue la.. fobia jadi nak belajar kan
    Nur: hehehhe,

    ReplyDelete
  17. teruk betul tu, sampai boleh jadi camtu

    ReplyDelete
  18. teruknya.. harap2 tak terjadi ap2 utk org yg belajar memandu tu ;O

    ReplyDelete
  19. Everthing: tue comfirm dia fobia :(

    ReplyDelete
  20. Uiishh...keta mahai relax je ek... kancil tertonggeng terusss...

    ReplyDelete
  21. Ishtuk tu...mesti pasni fobia je huhuhu

    ReplyDelete
  22. teruknya. kesian kancil kena langgar dgn kete macam tu. bawak terlebih laju lah tu agaknya.

    ReplyDelete
  23. Alinaclover:tue la seram
    Ct kektus: habis kemet

    ReplyDelete
  24. Azam: hehehe
    Tirana: insyaallah

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Socialize

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

Labels