Campaigns

Sep 10, 2012

New Semester

Assalamualaikum semua
Apa Khabar semua?
hehehe last weekend rasa sangat2 enjoy
sebab cuti..... so by this next week dah start sem baru
harapan untuk sem baru nak dapat dekan.. hahhaha
doakan Anum yer..
 kembali la bzkan diri untuk study
x sabar rasanya nak habis study..
nak lepak umah , nak buat xtvt outdoor macam dulu2..
hehhehhe

Share:

40 comments:

  1. moga semua yang di harapkan berjalan dengan lancar...

    ReplyDelete
  2. untung anum...masih ada peluang sambung study...jeles tau

    ReplyDelete
  3. Cikmot: hehehe, alhamdullilah sis
    Nuyui: terima kasih

    ReplyDelete
  4. selamat kembali ke "sekolah " ye Anum.. belajar rajin2.. cepat pandai.. cepat leh tamat blajar dgn cemerlangnya..

    ReplyDelete
  5. sama cam housemate saya... pasni terperap kat bilik dah... hehehe

    ReplyDelete
  6. Cikmoon: terima kasih
    Dwaty: tue la dia..hehe

    ReplyDelete
  7. insyaallah sis..semoga semua kan baik2 aje. all the best tau!

    ReplyDelete
  8. insya'Allah sis...:) belajar rerajin yea...:)

    ReplyDelete
  9. musang:thanks
    Suria: thanks sis

    ReplyDelete
  10. maszmadi: insyaallah
    Sue: thanks sis

    ReplyDelete
  11. May all wish come true... Gud Luck.. hehe

    http://ruangannazira.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. ni menghitung hari utk menamatkan pengajian.xsabar.nk jadi suri rumah plak sementara dipanggil utk bekerja

    ReplyDelete
  13. Papa Mifz: baiklah
    LelakiSemalam: jom2

    ReplyDelete
  14. habiskan study best woooo ,,, anum dah lama ler yerk tak buat outdoor xtvt lagi... akakpun merinduinyer.. tapi dah berumurni takderler kot...

    ReplyDelete
  15. ehh. anum? macam kenal. huu. dekat belog. ehh, dah kawen ehh! takniahhh! :D anum pon masih belajar ehh.. gudluck too!

    ReplyDelete
  16. Cho Zila: tue le sis.. kalau dh hbs leh la buat semula xtvt outdoor
    Noor Adibah: kenal ek...hehehe terima kasih

    ReplyDelete
  17. good luck bebeh! banyaknya kena baca..hhehehe

    ReplyDelete
  18. Bitt: tue la part time student kena kuat le.hehe

    ReplyDelete
  19. Tumpang boleh belajo, belasah saja lee.. kalau dh tua nanti, jenuhhhh Num oiii..

    ReplyDelete
  20. intan: thanks
    Chegu: hahahahhha
    Tirana: thanks

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum