Campaigns

Sep 18, 2012

Beribu ketam berkumpul untuk ......???

Assalamualaikum semua
Apa khabar?
Dah sarapan....? So macam mane last weekend?
Ok pagi nie nak ajak kawan2 layan gambar ketam...
Jom layannnnnnnnnnnnnnnnnn
 01
 02
 03
 04
 05
 06
 07
Setiap tahun di kepulauan kecil St John,
Amerika Syarikat, beratus-ratus ribu ketam pertapa (hermit crab)
telah berkumpul untuk mengawan
Share:

53 comments:

  1. kalu tgk yg bebyk tu mmg cam geli je huhuhu...ketam oh ketam (",)

    ReplyDelete
  2. sweet umi: tue la si.. gelinya
    Mizztan: sama la

    ReplyDelete
  3. berkumpul utk buat anak rupanya huhuhu

    ReplyDelete
  4. musang: heheheh bersatu teguh...haha

    ReplyDelete
  5. Alamak.. Geli pun ado... Haishhh :p

    ReplyDelete
  6. kalau dr jauh nmpk mcm batu je...dah dekat...ketam uper nyer..tapi geli laaa...eee...:P

    ReplyDelete
  7. Niey: kalau anum ada dekat2 comfirm lari laju2

    ReplyDelete
  8. tgk byk2 cam ni rasa len pulak.. geli kot!

    ReplyDelete
  9. ishhhhhhhhhhh seram pulak tengok ketam banyak2 ni...takut kena kepitttt..ahaha

    ReplyDelete
  10. ngeri pulak tengoknyer... isyh....

    ReplyDelete
  11. Sunah Sakura: hehehhhe bayangkan dia naik atas kita... arrrrrrrr seram
    Cho Zila: hehhee

    ReplyDelete
  12. bile tgk byk2 ni rasa geli pun ade..heheh

    ReplyDelete
  13. eeeee geli la pulak tengok banyak2 gitu... huhu

    ReplyDelete
  14. heheeh teringat plak ketam² kat dalam citer pirates of the Caribbean tu hehehe

    P/s: Helooooo anum....how are u girl..? lama tak dgr citer :D hope u r doin fine :) xoxo

    ReplyDelete
  15. axoera: hehehe, ye la sis... anum sehat je sis... thanks sudi tanya khabar anum

    ReplyDelete
  16. Banyaknye ketam... geli pulak tengok bila dah banyak2 mcm tu.

    ReplyDelete
  17. Hilmirda: tue la.. tapai kalau masak sedap ketam nie

    ReplyDelete
  18. Kalau la ketam nie boleh dimakan..sedap tu

    ReplyDelete
  19. lps tu kita tangkap ketam-ketam ini utk dimakan hehehe..eh ketam ni buleh makan ke?

    ReplyDelete
  20. Rina: tue la x sure leh makan ke x ketam nie

    ReplyDelete
  21. hehehe,suke mkn ketam,tp klu dh byk cenggini geli pon ade ;p

    ReplyDelete
  22. Allah Maha Besar..

    Berkumpul banyak² macam tu untuk mengawan.. Terbayang sekejap tadi kalau tiba² berada dekat tengah² tu tanpa kasut atau selipar heheh

    ReplyDelete
  23. Dah bykn sgt ketam nie geli pun ada nengoknya.

    ReplyDelete
  24. Minggu lalu makan baby ketam...

    ReplyDelete
  25. i tot batu rupanya ketam daaa...meeting tahunan kot..akekekkee

    ReplyDelete
  26. cantik dan indah pemandangan tu.. ;)

    ReplyDelete
  27. NzaYIENA: YE LA KAN SIS
    Dwaty:hehehhe sedap
    Bitt:hahhahah, tue la perjumpaan rasmi

    ReplyDelete
  28. Cikgu Ma: betul2
    Aizamia3:yezaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  29. eerrrkkk..mengawan beramai ker...?? huhu...

    ReplyDelete
  30. fieda: sama la sis
    Aty: hahahaha

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Socialize

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

Labels