Campaigns

Sep 27, 2012

Bagaimana menanam bangkai ikan paus bunting

Assalamualaikum semua
Hari ini Anum nak share tentang
Ikan paus yang telah mati....
Jom kita layaaaaaaaaan
 01
 02
 03
 04
 05
Tempoh hari, seekor ikan paus yang bunting
telah mati akibat penyakit yang dihidapinye.
Ikan bersaiz 52 kaki panjang ini telah mati terapung
berdekatan pantai di selatan Filipina.
Pihak berkuasa telah bercadang untuk menanam
bangkai ini di tapak perkuburan ikan
di Zamboanga State College of Marine Sciences and Technology.
Ikan pun ada kubur tau
Share:

40 comments:

  1. byk kali tgk situasi mcm ni tv jepun dok tayang

    ReplyDelete
  2. terbaik la ikan pon ada kubur tu...mmmmm....beso benar tu ikan

    ReplyDelete
  3. Lady Ayu: oo ye ke.. anum first time tau ikan ada kubur
    Syawalsimpsons: tue la sis

    ReplyDelete
  4. kena tanam elok2 ni..kang busuk satu kampung

    ReplyDelete
  5. Wah.. Siap ada tapak utk tanam bngkai ikan...

    ReplyDelete
  6. Nor Idayu: tue la...
    NMO2: betul2

    ReplyDelete
  7. ikan oh ikan.. alahai berkubur ikan itu semuanya...

    ReplyDelete
  8. Cho Zila: tue la selamat di kuburkan

    ReplyDelete
  9. mak aiii... siap ada kubur yee... ingatkan kubur ikan ni dalam perut kita ajee.... heee3x

    ReplyDelete
  10. Tentu tidak tahan bau bangkai. Kalau bangkai cicak pun boleh tersumbat hidung dibuatnya.

    ReplyDelete
  11. perggghhh..berchenta nk korek kubur tu. sian ikan ni, dh la ikan paus x bnyk dah kt dunia skang ni.

    ReplyDelete
  12. Kazman: hehehe, ni bapak ikan x leh besar sgt,hehe
    Akubiomed: tue la dia. sebab tue kena tanam

    ReplyDelete
  13. Sue: tue la dia.... korek pakai jentolak je sis

    ReplyDelete
  14. siap ada tanah perkuburan ikan tu. baik la dorang ni.

    ReplyDelete
  15. besarnya...ikan pun ada kubur jgk..

    ReplyDelete
  16. dussshhhhh!!!agaknya besar manala kubur dia ek?eheheh!!

    ReplyDelete
  17. azam: hehehhehe
    fieda: tue la besar sgt2

    ReplyDelete
  18. maszmadi: tue la sis, anum pun baru tau

    ReplyDelete
  19. Besarnya kubur ikan paus nie,ada tanah perkuburan juga ya.

    ReplyDelete
  20. Nazayiena: bagus kan siap ada tanah perkuburan

    ReplyDelete
  21. dorang yang wat keja ni x sesak nafas ke agaknya kan? sure busuk giler...

    ReplyDelete
  22. susah juga nak uruskan sebab ikan paus tu saiznyer besarkan

    ReplyDelete
  23. Suria: comfirm sis
    KA: hahhaha ye la kan

    ReplyDelete
  24. Ok serius baru tau yang ikan pun ada tapak perkuburan..

    ReplyDelete
  25. Yousof: sama la anum pun baru tahu

    ReplyDelete
  26. huhu...ikan pun ader Kubur??huhu...mcm2...tapi, yelah, besarr kottt ikan paus tuh...ish2...

    ReplyDelete
  27. Tirana: most welcome
    Yayansmum: tue la kalau x tanam hbs busuk semua

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum