Campaigns

Sep 28, 2012

# Sharing # Suka-suka

Bagaimana semut selesaikan bangkai anak ayam

Assalamualaikum semua
Selamat pagi.... dah sarapan?
Ok pagi ni Anum nak ajak kawan-kawan
tengok macam mane semut selesaikan makanannya..
Jom kita laaaaayannnnnnnn
Jangan tengok kalau loya
 01
 02
 03
 04
 05
 06
Ini adalah seekor anak ayam yang telah mati.
Insteads of tanam or buang di tempat lain,
jurugambar bercadang untuk merakam bagaimana
semut selesaikan bangkai anak ayam ni.

48 comments:

  1. tulang pon habis dimakan juga ek

    ReplyDelete
  2. Oooo... dieorg makan beramai2 pula..

    ReplyDelete
  3. musang: tue la smp licin
    Fatin: tue la dia

    ReplyDelete
  4. tp pengajaran yg dapat
    apa yang penting
    kerjasama

    kata wonderpate

    ReplyDelete
  5. anum patut tulis jangan tengok kalau loya tu kata atas...kekekek..kat bawah org dah abis tgk..seb baik tak loya..heheheh

    ReplyDelete
  6. bagus tu... jgn tinggal sisa pun

    rajin jurugambar ni ... berapa lama tunggu nak ambik gambar tu...

    ReplyDelete
  7. Roslan: yezaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  8. kuasa Allah..yg kecik pon blh mkn yg besar :)

    ReplyDelete
  9. Noli: tue la dia kan sis
    Qaseh: bersih....

    ReplyDelete
  10. kenyang seploh tahun la semut2 tu

    ReplyDelete
  11. NMO2: yezaaaaaaaaaaaaaa
    Suria: tue la gotong royong lagi

    ReplyDelete
  12. semut makan ayam ker??? hahahaha... apa punya soalan... memang geli tapi pengajarannya... jgn membazir... betul tak???/

    ReplyDelete
  13. Fiza: TUE LA SEBAB GOTONG ROYONG NIE

    ReplyDelete
  14. iskisk semalam ikan paus, ari ni ayam pulak..... sedih lak tengok anak ayam tu kena makan ngan semut...

    ReplyDelete
  15. clear sudah....
    agak2nya ni bape lama dia ambik masa nak clearkan tu yer... ^_~

    ReplyDelete
  16. rINA: HEHEHEH
    Hilmirda: tue la licin

    ReplyDelete
  17. Maszmadi: tue la tapi dah bangkai sis
    Liya: mesti kejap je kan

    ReplyDelete
  18. Allah Maha Bijaksana. ;)


    Satu pergi meninggalkan jasa kepada yang lain.

    ReplyDelete
  19. Yousof: betul tue sangat setuju
    QA: tue la

    ReplyDelete
  20. Kesian plak bila tgk bangkai tu..

    ReplyDelete
  21. Kitaran Alam kan?Allah dah tentukan semua kitaran tu...subhanallah!
    slm kenal dari YM.:)

    ReplyDelete
  22. Tirana: thanks
    Mee: yezaaaaaaaaaa
    Amanina: tue la dia , x pe la bangkai kan

    ReplyDelete
  23. Yayansmum: betul tue
    Msred: loya

    ReplyDelete
  24. peerrggghhh...selame ni nampak gak ar semut dok hurung2 bende2 macam tu..tapi tak pernah perati die bagi perabeh makan sampai macam tu sekali..

    ReplyDelete
  25. agaknya mcm tu jugak la bangkai manusia dalam tanah kan...

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Don't Judge A Book By Its Cover

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

✿YANG RAJIN KOMEN✿

♥ Peminat Anum♥

Labels

Follow Us @ anumkhairil.blogspot.my/