Campaigns

Jul 27, 2012

Ramadhan Highway Code

Assalamualaikum semua
Salam Jumaat....
Just update my entry
Sharing is Caring :)
" Ya Allah,Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang!

Aku bermohon dengan kemurahan rahmat

dan kasih sayangMu,

Bukakanlah untuk ku, pintu-pintu kebaikan,

pintu-pintu keselamatan, pintu-pintu kesihatan,

pintu-pintu nikmat, pintu-pintu keberkatan, pintu-pintu kekuatan,

pintu-pintu cinta sejati, pintu-pintu kasih sayang,

pintu-pintu rezeki, pintu-pintu ilmu,
pintu-pintu keampunan dan pintu-pintu Syurga, " Amin
 
Share:

40 comments:

  1. hahhahhahha...kalau tak paham jugak tak taulah..

    ReplyDelete
  2. Zulaikha: ermmmmmmmmmmmmmm

    ReplyDelete
  3. dah tgk kat email ofis tadi...ekekek...

    ReplyDelete
  4. dwaty: amin
    Nielyn: sama-sama la kita kan

    ReplyDelete
  5. Salam...walaupun nampak simple dan lawak, tapi ertinya mendalam....

    ReplyDelete
  6. amin..
    sama2 kita pertingkatkan amal ibdah :)

    ReplyDelete
  7. anum, ari tue blog prob ke?
    x leh msk...
    anum buat apa dh ok?
    takot plak jd kat blog nureen nanti :P

    AMIN

    ReplyDelete
  8. fIZA: SAMA-SAMA KITA
    aRDINI: BETUL TUE

    ReplyDelete
  9. maszmadi: insyaallah sis
    Nureen: bukan problem sis, tp anum tukar url.. mesti dah lama sis x baca blog anum, heheh

    ReplyDelete
  10. moga kita dapat rasa ruh ramadhan tu kan

    ReplyDelete
  11. moga kita dapat rasa ruh ramadhan tu kan

    ReplyDelete
  12. semuanya no entry ! hehe .

    follow akak comel :)

    ReplyDelete
  13. Bitt: :)
    Senyum soya: insyaallah

    ReplyDelete
  14. moga diikutkan... harap sangat dapat menjaga perbuatan di ramadan ini...

    ReplyDelete
  15. Cho Zila: insyaalla
    Hanis: amin

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum