Campaigns

Jul 19, 2012

# Suka-suka

Pemandangan Dubai dari bangunan tinggi

Assalamualaikum semua
Dah sarapan? Anum makan nasi goreng pagi ini
Sebelum kita bzkan diri apa kata kita layan dulu
entry Anum pagi nie... Anum nak ajak kawan-kawan
layan gambar pemandangan di Dubai..
Dubai adalah salah satu tempat idaman Anum nak terjah..
 01
 02
 03
 04
 05
 06
cantik sangat2 kan.. Doakan impian Anum ke Dubai tercapai... hehe

38 comments:

  1. cantik la pandangan dari atas...mamat tu berdiri kat atas tu mmg hebat la...gayo mcm tak gayat je

    ReplyDelete
  2. mmg cantik!
    same goes with me, nak g dubai jugak klau ade rezeki, tp sane susah ttg makanan tau. huhu
    jeles dgn hubby sbb dia dh pernah pegi dulu. owh jelesnye!

    ReplyDelete
  3. syawalsimpsons: terbaik kan pemandangan dari atas
    Sue: bestnya hubby sis dah pg

    ReplyDelete
  4. Subhanallah.. awesome giler view dia! ;)

    ReplyDelete
  5. Cntiknyer.. Klu dpt tgk real kan best :)

    ReplyDelete
  6. harap-harap dapat la keliling dunia bila dh tua nnt uhukk

    eh x gayat ke dia diri atas tuu

    ReplyDelete
  7. moga tercapai hajatke anum.. KA gayat bangunan tingi2 ni hehe

    ReplyDelete
  8. Rina: tue la sis, kalau anum rasa nak jatuh je
    Kesuma: thanks

    ReplyDelete
  9. Cantiknya pemandangan tu.....
    lebih lebih lagi live.....
    Sronok dapat tgokkkan...

    ReplyDelete
  10. dubai awesome kan..i pun teringin nak pegi..ntah bile lah tu..heheh

    ReplyDelete
  11. Cantik, klo dpt pergi lagi cantik ☺☺

    Smoga impian menjadi kenyataan, insya'allah.

    ReplyDelete
  12. maya: ye la kena ngumpul lu la
    Fiza: insyaallah

    ReplyDelete
  13. i pon nak gak ke sane..!!! eerr..tapi tak de niat ar nak panjat tengok bende dari tempat tinggi macam ni..gayat...;p

    ReplyDelete
  14. Ok nanti jumpak kat sana...hehehhe

    ReplyDelete
  15. Aty: hehehe, best kan sis
    Fadzli: baiklah haha

    ReplyDelete
  16. ngeriiiiii laaaaaaaa...menggigil lutot aku tengokkk

    ReplyDelete
  17. ameen.....

    erm dubai kan negara kaya, sume building dia canggih2... bestnyer kalu dapat jejak ke sana...

    ReplyDelete
  18. tgk view ni teringat movie MI tom cruise berlakon tue...mmg lawa

    ReplyDelete
  19. maszmadi: betul tue, negara banyak duit
    Lady Ayu: yezaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  20. SubhanAllah..
    indahnya pemandangan tu :)

    ReplyDelete
  21. Ardini: pemandangan dari atas lebih indah

    ReplyDelete
  22. anum,xde apa yg menarik sgt pun ps dubai ni. bangunan tinggi2 je yg bnyk.kaau nak dtg sini kena bw duit bnyk2 baru syok..

    ReplyDelete
  23. Amin..semoga tercapai impian mu itu..

    ReplyDelete
  24. Love Live: ye ke.. insyaallah fiza
    Mrs.Eady: insyaallah

    ReplyDelete
  25. gayat anum... tapi cantik...

    ReplyDelete
  26. woooowww sgt cantek pemandangannya....

    ReplyDelete
  27. ni pemandangan dari menara burj dubai erk....cantik pemandangan bawah..selalu tengok tengah dan atas dan keseluruhnnya...tengok pakai mata cruise...hehehehe

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Don't Judge A Book By Its Cover

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

✿YANG RAJIN KOMEN✿

♥ Peminat Anum♥

Labels

Follow Us @ anumkhairil.blogspot.my/