Campaigns

Apr 5, 2012

# SPONTANEOUS

SPONTANEOUS THURSDAY #12

Assalamualaikum semua
anum singgah kejap nak
update blog.. pas tue nak kena
sambung buat keja
bz daaaaaaaaaaaaay

 
 


49 comments:

  1. adoi......marah nampak.....

    salah saya ke ni?

    ReplyDelete
  2. azam:x la bro... hahaha emo skit pagi nie

    ReplyDelete
  3. ska yg no 2 ;) tp ble bc n3 ni, ase mcm emo ckit kan . mgkin sbb kne dgn dri sdri kot (T.T)

    ReplyDelete
  4. cik gugu: hahahha, betul2.. pagi nie emo skit

    ReplyDelete
  5. Nazayiena: Thanks
    Nuyui: hahaha, emo

    ReplyDelete
  6. suker yang fes tu..memang betul pon...;)

    ReplyDelete
  7. selamat buat keje anum...
    jgn nakal2 ye..hehhehe..
    shut up?? ya betul..diam lebih baik dr bkata2 yg bukan2 ;)
    take gud care anum

    ReplyDelete
  8. setiap kali dtg blog ni, mcm2 lagu dah dengar. hehehehhehe wat kije elok2 k..

    ReplyDelete
  9. aty: yezaa
    intan: betul.. kadang2 kita ckp pun salah so better diam

    ReplyDelete
  10. As salam Anum...

    Bz like a bees!!! Selamat bertugas! :)

    ReplyDelete
  11. bz sungguh anum skrg yerr.. t c k ;)

    ReplyDelete
  12. Nureen: yezaaaaaaaaaaa
    thanks sis

    ReplyDelete
  13. manusia akan berubah jugak mengikut waktu, samada akan jadi lebih atau buruk, tu terpulang pada diri kan.

    ReplyDelete
  14. CINTA ZULAIKHA: BETUL2.. SAYA SETUJU

    ReplyDelete
  15. hurm, ayat tu menusuk jiwa lah.. hehe

    ReplyDelete
  16. manusia pasti berubah ituew dah pasti...but berubah ke arah kebaikan ok what...rite???

    ReplyDelete
  17. yang betulnya kena sama2x berubah jadi baik kan...

    ReplyDelete
  18. diam lebih baik daripada mengeruhkan keadaan.. (:

    ReplyDelete
  19. ♥ susah untu melupakan seseoramh yg pernah mencuri hati cik en ♥

    ReplyDelete
  20. sutera kasih: betul2....
    maszmadi: hehehe

    ReplyDelete
  21. Lady Ayu: emo nie sis.. ye la perubahan ke arah kebaikan
    kazman: betul2

    ReplyDelete
  22. mumui: setuju
    eitan: betul2.. kenangan x kan mungkin dilupakan

    ReplyDelete
  23. sis suka yang nombor satuuuu tuuu..serius susah kan nak lupakan org..

    ReplyDelete
  24. Salam anum..

    Bagi lana..it takes a less than one minute to like someone, hehe. Kdg2 tak smpai seminit,tul kan :)

    Tapi, memang, sampai hjg nyawa, susah kita nak lupakan seseorang.

    ReplyDelete
  25. Pinky MoMMa: betul2
    Tyntha: ye betul

    ReplyDelete
  26. mmg benar kata2 tu..
    bkn senang utk melupakan seseorg..
    tp apapun, segala yg tlh berlaku tu, biarkan berlalu..
    jadikan ia kenangan dan pengajaran di masa akan datang..

    b strong gurl!

    ReplyDelete
  27. Kalau ini berkenaan diri anum, sabar lah yea... People do change... Takleh wat pe...

    ReplyDelete
  28. Salam Anum...
    Sori lama x singgah,jiwa
    kacau la skrg ni... :(

    Harap u dlm keadaan baik2 sj k...

    ReplyDelete
  29. Lubly: ermmmmmmmmmmmm
    Cik Kay::)

    ReplyDelete
  30. msred:insyaallah
    gedek: insyaallah uncle

    ReplyDelete
  31. cikshinju: ok thanks , u too take care

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Don't Judge A Book By Its Cover

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

✿YANG RAJIN KOMEN✿

♥ Peminat Anum♥

Labels

Follow Us @ anumkhairil.blogspot.my/