Campaigns

Apr 16, 2012

Jalanraya paling curam di dunia

Assalamualaikum semua
apa khabar semua
macam mane ngan weekend?
pagi nie anum nak share n3 jalanraya
jom kita layaaaaaaaaaaaaaaan
 01
 02
 03
 04
 05
 06
 07
 08
Jalanraya dekat Baldwin Street, Dunedin,
New Zealand ni merupakan jalanraya yang paling curam di dunia!
 Tengok tu, ramai yang tak larat jogging sampai pancet oo
So kawan2 macam mane? ada berani?
Share:

63 comments:

  1. amboiii!!! curam nyee dia nye jalan..

    errr.. seram.

    ReplyDelete
  2. macam kat genting je jalannya....

    ReplyDelete
  3. giler!!!gayatttt oooo kalo tgk dari atas!

    ReplyDelete
  4. curam tapi lurus je.....bahaya ni...hehehehe

    jom lumba jogging dengan anum

    ReplyDelete
  5. Noor Adibah: seram ek
    kazman: seram dan curang

    ReplyDelete
  6. Mrs.Eady: lagi curam nie....
    Azam: hahaha, bleh2... turun je la naik comfirm x larat

    ReplyDelete
  7. nuyui: mau jatuh tergolek nie

    ReplyDelete
  8. salah x tekan hand break haru kena junam bawah ngeee

    ReplyDelete
  9. Lady Ayu: betul tue, buatnya break rosak

    ReplyDelete
  10. auuu lotih den nak joging hahaha

    ReplyDelete
  11. cik ecah: menurun ok la, manaik pengsan

    ReplyDelete
  12. semput lah kalau macam tu..hehe

    ReplyDelete
  13. ni kalau brek kereta tak makan nih, naya nih...hikss~~

    ReplyDelete
  14. anum...gambar yg dgn kawan2 utm tu yg pakai tudung putih tu nama nya apa?

    mcm muka kawan sekolah ecah heeee

    ReplyDelete
  15. Cik Ecah: la ye ke.. nama dia shazana

    ReplyDelete
  16. Dekat bukit tengku pun ada jalan yang CURAM...

    ReplyDelete
  17. hahahah kecikkkkknye dunia....
    memang kawan ecah la tu...
    shazana bt mohd zain kan....
    kawan sekolah menengah agama ecah masa kat perak dulu....hehehe

    ReplyDelete
  18. Adando:x de la curam mcm nie
    Cik Ecah:ye betul.... kecik je dunia kan.. x sangka kan.... nanti anum kim salam dia

    ReplyDelete
  19. ok anum :)
    oh ye kalau berkesempatan nanti jemput la mai kenduri kawen ecah...
    bg tau shazana sekali eh,,, :)
    5.5.2012 heeeeee

    later2 ecah wat entry jemputan kawen haha...

    ReplyDelete
  20. kalo sy dh lama pancit nk jogging hehe

    ReplyDelete
  21. huhu tak mampu nak jogging ..bawa kete pun tak mampu nak tekan minyak hahahahhahaa

    ReplyDelete
  22. Cik Ecah: insyaallah.. nanti anum sampaikan
    sutera kasih: saya pun :)

    ReplyDelete
  23. amiey lee: ye la kalau auto bleh la

    ReplyDelete
  24. perghhh mau pengsan nie....

    curam giler...

    ReplyDelete
  25. cikmoon: tau x pe.. seram jatuh tergolek

    ReplyDelete
  26. oh BEST! ambil kotak..duduk dalam kotak lps tu main luncur weeeeee

    ReplyDelete
  27. huwaaa pengsan... tak sanggup nak jalan kaki kat jalan tu...

    ReplyDelete
  28. Hanis: ye la sis, silap2 jatuh kan

    ReplyDelete
  29. unik jalannya tapi agak sedikit mengundang ketakutan hiks.

    ReplyDelete
  30. mau goyang kalo naik beskal turun jalan yg curam tuh...

    ReplyDelete
  31. haiiyoooo... ni kena kapai gear tonggek baru le jalan kat curam ni.. haahahaha

    ReplyDelete
  32. wah, leh rosak gearbox keta gini..

    ReplyDelete
  33. giler curam.. kalo nek kenderaan x de brek mamposssssss hahah

    ReplyDelete
  34. Shima paling xberani, tgk mereka pun shima dah semputttt..huhuhu...

    ReplyDelete
  35. Hai Anum,
    salam kenalan, follow sini ye

    ReplyDelete
  36. uii..bahaya ni..kalau turun laju jer..nak naik...semput..

    ReplyDelete
  37. bahaya betul la.. kalau jatuh mesti cedera teruk sebab guleng2 tak berhenti..

    ReplyDelete
  38. eitan: seram...
    padlie: oooooooo boleh ek

    ReplyDelete
  39. shima: sama la sis, curam sangat
    Amie:thanks

    ReplyDelete
  40. hyz: comfirm goal la jawabnya
    fieda: turun bahaya, naik sempot

    ReplyDelete
  41. curamnya,jln dia pun lurus je....

    ReplyDelete
  42. NAIK OK,KALAU TURUN LAGI GERUN..KOT2 TERGULING2 PULAK MCM BOLA..HAHAHA

    ReplyDelete
  43. Bui: betul sis turun menakutkan

    ReplyDelete
  44. tak mampulah nak melalui jalan curam camni...tak larat haih..

    ReplyDelete
  45. uishhh..tgk mcm serata jek..tp bile amik side position..adoiii..kecut perut dibuatnye

    ReplyDelete
  46. kalau jalan kaki ari2 ni mau kurus sebulan je hahahaha...tonggek2 muntut nak pnjat jalan tu huhu

    ReplyDelete
  47. pinky momma: pengsan terus sis

    ReplyDelete
  48. pehhhh kalau pakai kereta manual ni komfem meluncur tanpa sempat tekan brek haha

    ReplyDelete
  49. best... follow me..
    http://siamoycincai.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. Oshin: betul2... penat kaki tahan brek
    amoy: ok i will

    ReplyDelete
  51. UHhh gila ahhh ... sapa duk umah kat jln mcm ni tentu susah giler nak kuarkan keter...

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Socialize

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

Labels