Campaigns

Apr 6, 2012

Forgive

Assalamualaikum semua
today bz day lagi
so just update blog kejap je
nanti sambung semula keja2..

 01
 02

Share:

34 comments:

  1. biarkn segala yg berlaku itu sbgi kenangan..maafkanlah jika itu bisa buat hatimu tenang.. :)

    ReplyDelete
  2. nuyui: ye betul
    sue: thanks sis

    ReplyDelete
  3. :) memang bagus....

    Maafkan ye....

    ReplyDelete
  4. :)...
    ada yg tersembunyi disebalik semua ni ke anum???

    ReplyDelete
  5. azam: betul2....
    Nureen: betul2....sis.. banyak yang tersembunyi

    ReplyDelete
  6. Memaafkan utk ketenangan hati.. :)

    ReplyDelete
  7. memaafkan mmg mudah, tapi lukanya tetap ada...

    ReplyDelete
  8. mmg mudah mulut mengatakan maaf, tapi hati terluka siapa yg tahu...yg penting banyakkan bersabar dan sentiasa berdoa kpd yang Maha Esa..

    ReplyDelete
  9. tgh cube nak memaafkan org yg betul2 byk kali sakitkan hati intan..pyhnye la hati nih.. ;(

    ReplyDelete
  10. memaafkan akan buat kita kebih tenang... insyaALLAH...

    ReplyDelete
  11. memaafkan ituew mudah tapi melupakan sangat sukar

    ReplyDelete
  12. indahnya kalau kita ni senang memaafkan dan melupakan....

    ReplyDelete
  13. bz un ade mse update eh..bgus blogger mcm ko ni :P

    ReplyDelete
  14. Kemafan itu satu yg indah walaupun pedih & perit.. Andai diri redha & pasrah kemaafan itulah jalan yg terbaik.. ;) Happy weekend & Take care.. ;)

    ReplyDelete
  15. Mrs.Eady:betul2
    wahida: yezaaaaaa sebab tercalar

    ReplyDelete
  16. cintazulaikha: thanks n insyaallah
    intan: cuba intan,, try ur best k

    ReplyDelete
  17. dwaty: amin
    Lady Ayu: betul2

    ReplyDelete
  18. msred: ye la kan.. susah nak buang
    najmi: hahahhaha

    ReplyDelete
  19. kemaafan adalah yang termanis...

    ReplyDelete
  20. teringat ceramah dari Dato fadhilah Kamsah....

    sebelum tido kita dituntut untuk memaafkan orang lain dulu... baru jiwa sentiasa tenang...

    ReplyDelete
  21. zuan pn bz smpai nak balas komen pn tak sempat.. adehh

    ReplyDelete
  22. iya.. betul tu.. kadang2 ada sesetengah orang payah nak minta maaf..

    ReplyDelete
  23. dulu zana susah jugak nak maafkan kesalahan org lain.. but bila dah makin dewasa ni, zana mula bekajar betapa leganya perasaan bila kita cuba memaafkan kesalahan org lain..

    mmg hati akan lega, tenang & trs rasa hidup ni jauh dr kebencian...

    ReplyDelete
  24. KEMAAFAN ITU DENDAM YANG TERINDAH..*_*

    ReplyDelete
  25. kazman: betul.. baru jiwa tenang
    saiazuan: sama la ek

    ReplyDelete
  26. cik kay:agree
    zana:yezaaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  27. yup... kita kena belajar memaafkan.. sebab kita jugak melakukan kesilapan

    ReplyDelete
  28. hyz: setiap insan ada kelemahannya

    ReplyDelete
  29. sis,maafkanlah kalo itu yg terbaik.. simpan di hati wat skt dri sndri je..be strong dear.. kdg memaafkan lbh bsr pahalanya...

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum