Campaigns

Mar 22, 2012

# SPONTANEOUS

SPONTANEOUS THURSDAY #10

Assalamualaikum semua
pagi nie Anum agak sedih
sebab Anum terpaksa cakap perkara
yang sebenarnya pada kawan Anum
Anum sayang sangat pada dia
Anum cuma nak dia bahagia.
Anum harap dia akan kuat dan dapat terima kenyataan
Insyaallah, sila doakan untuk kebahagian
kawan Anum
01
02

51 comments:

  1. jangan sedih2 anum.. ALLAH sentiasa bersama kita.. insyaALLAH...

    ReplyDelete
  2. Insya Allah lepas ni ade kegembiraan utk kamu..

    ReplyDelete
  3. shima: insyaallah sis
    Mrs.Eady: thanks sis

    ReplyDelete
  4. semoga kuat dan tabah selalu.....

    :)

    ReplyDelete
  5. sad but true kan...kuatkan semangat...

    ReplyDelete
  6. nuyui: ye la... terpaksa luahkan
    cikmot: insyaallah anum harap dia akan kuat

    ReplyDelete
  7. saya setujulah ngn kata2 tuh, tp manusia mana yg boleh terima kebenaran bila penipuan tuh kadang2 lebih menggembirakan hati org lain. ni dari sudut yg baiklah, tipu utk kebaikkan.

    tp kalau yg jenis tak boleh nak kata apa tuh...humm, mmg patutlah beritahu hal yg sebenar agar sikap org tuh boey diubah kpd yg lebih baik.

    ReplyDelete
  8. cinta zulaikha: harap2 kawan2 anum akan tabah. thanks

    ReplyDelete
  9. kita sbg manusia mmg xterlepas dari ujian..semoga dia tabah menghadapi dugaan

    ReplyDelete
  10. Jangan bersedih k..rasanya tindakan tu lah yg terbaik..drpd kawan tu trus tertipu.. :)

    ReplyDelete
  11. mendoakan kebahagiaan seseorang itu adalah terbaik... kadang2 apa yang kita buat adalah untuk kebaikan org lain kan?

    ReplyDelete
  12. Salam Anum

    Happy sokmo lah... :-)

    www.mylovely-cat.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. redza: insyaallah
    Jahidih: betul2.. doakan dia ya

    ReplyDelete
  14. hyz: betul2...
    zul n Azizi: thanks

    ReplyDelete
  15. Nk berpisah ngan bff ke? Kena pindah ke?

    ReplyDelete
  16. "When people walk away from you, let them go. Your destiny is never tied to anyone who leaves you. And it doesn't mean they are bad people. It just means that their part in your story is over...."

    "Sometimes Allah takes everything from you so that you may turn to Him. And sometimes Allah places certain people who let you down in your life to teach you that you should never depend on anyone but depend from Him only..Allah never will let you down...Believe Him..."

    so, jgn sedih2 ye anum.. :)

    ReplyDelete
  17. anum jangan sedih ye..
    mungkin anum dah buat yg terbaik utk kwan anum,..smoga dia pun paham ape yg anum nak smpikan.. ;)

    ReplyDelete
  18. intan: thanks intan, harap2 dia faham

    ReplyDelete
  19. INSYAALLAH AKAN ADA SINAR KEBAHAGIAAN DI PENGHUJUNGNYA

    ReplyDelete
  20. Taufiq: insyaallah, doakan yang terbaik
    Bui: betul2

    ReplyDelete
  21. Semoga selepas nie ada kebahagiaan menjelma...

    ReplyDelete
  22. lama2 nt dapat la terima kenyataan tu.=)

    jom tambah ilmu sikit..=)
    http://lolz-l.blogspot.com/2012/03/turunnya-nabi-isa.html

    ReplyDelete
  23. senyumla sket anum... jgn sedih2 ok... life must go on...

    ReplyDelete
  24. Jangan sedey2. Nanti nampak masyemm

    ReplyDelete
  25. dwaty: thanks
    Nazri: muakkakkaka

    ReplyDelete
  26. semoga kita semua akan sentiasa gembira dan sihat :)

    ReplyDelete
  27. cikmoon: insyaallah, mudah-mudahan

    ReplyDelete
  28. anum... kenyataan memang pahit untuk diterima dan juga memang sukar untuk di luahkan... thing positif...

    ReplyDelete
  29. lebih baik cita hal sebenar tu sekarang drp kantoi di kemudian hari. itu lebih menyakitkan..

    ReplyDelete
  30. insyaallah kebahagiaan sentiasa menanti..

    ReplyDelete
  31. kazman: thanks
    solihin: betul2.. harap2 dia kuat

    ReplyDelete
  32. semoga dia akan mengecapi kebahagiaan :)

    ReplyDelete
  33. Smoga ada sinar kebahagiaan dan kegembiraan utk kita yer anum.

    Kita sedang di uji. Jgn sedih2...kuatkan semangat yer. Peringatan utk diriku juga.

    ReplyDelete
  34. not game over yet beb!chaiy0k!

    ReplyDelete
  35. kenapa entry berbaur sedih jer ni....

    ReplyDelete
  36. fiza: betul sis, thanks sis
    Lubly:chaiyok2

    ReplyDelete
  37. C'axoera: kesian kat member
    semutsengal: hehehe

    ReplyDelete
  38. amin..semoga kwn anum tuh bahagia....

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Don't Judge A Book By Its Cover

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

✿YANG RAJIN KOMEN✿

♥ Peminat Anum♥

Labels

Follow Us @ anumkhairil.blogspot.my/