Campaigns

Jan 26, 2012

Ya Allah pedihnya apa yang kurasa

Assalamualaikum semua
 I need someone to talk..
Ya Allah besarnya ujian dan dugaan
yang aku hadapi...
rasa tak tertanggung lagi...
   
Terkadang Masa lalu menjadi sebuah kenangan
Terkadang sebuah kenangan menjadi penantian
dan selamanya akan menbekas luka..

Dalam hatiku berkecamuk rasa tak menentu
Dicintai salah mencintaipun juga salah
Terkadang ingin bebas lepas terhempas

Dimana tidak ada penderitaan
Bebas berlari tertawa dan bernyanyi sesuka hati
Tapi duniaku penuh dengan penyesalan…
Titisan air mata dan misteri akan kekejaman

Tempat dimana bertemu dengan orang tercinta
Dia meninggalkanku dengan dendam yang terpendam
Ada rahasia dibalik kehidupannya yang tak pernah kutahu
Perlahan diriku menyadari akan sebuah kemunafikan

kebohongan yang tak dapat kumaafkan..
dia adalah jarum yang melukai hatiku..
pedih menimbulkan derita yang tak reda..
dan semakin membawa luka..


Share:

55 comments:

  1. nuyui: sedihnya
    gedek: insyaallah

    ReplyDelete
  2. sabar..... masa akan mngubati kelukaan...

    ReplyDelete
  3. knapa ni anum? bnyk2 brdoa, bnyk2 brsabar ya :)

    ReplyDelete
  4. saiazuan: hanya tuhan tempat meluahkan segalanya

    ReplyDelete
  5. kenapa ni anum, bersabar jgn putus berdoa k...

    ReplyDelete
  6. nape anum..sabar ye anum...ape yg jadi..ada hikmahnya...

    ReplyDelete
  7. kenapa ni dik?! sedih akak bacanya.. ;(

    ReplyDelete
  8. Hanis: insyaallah , anum serahkan semua pada allah
    syawalsimpsons: insyaallah

    ReplyDelete
  9. salina: ntah la sis.. sedih sgt2

    ReplyDelete
  10. dear anum,

    banyak berdoa agar Allah permudahkan segalanya.. yakin bahawa setiap yg berlaku pasti ada hikmahnya..

    take care my dear..

    ReplyDelete
  11. Apa yg anum rasa sama mcm apa yg akk tgh lalui skang nih. Kita sama2 sedang di uji. Semoga kita sama2 dpt harungi dugaan ini.

    Take care dear.

    ReplyDelete
  12. ujian2 Allah yg akan sentiasa ada dalam kehidupan... terima dgn tenang... you are stronger than you think! *hugs* what does not kill u makes u stronger!! :)

    ReplyDelete
  13. zana: thanks zana.. terharu dgr nasihat zana
    fiza: sedih dan pedihnya sis

    ReplyDelete
  14. anum - mengadu pada Allah ada yang terbaik... semoga Anum sentiasa dilindungi Allah..aminnn akak doakan semoga segala kekusutan anum segera hilang

    ReplyDelete
  15. ai rasa mcm ai tahu apa prob tue...but ai tak berani teka kang jadik lain....dek jgn lupa seteruk mana luka tue pasti akan sembuh...percyalah sayang just always doa & be strong...jgn kiter nmpk lemah yer....Allah sentiasa bersama org2 yg sabar, fighting hugs!

    ReplyDelete
  16. kenapa ni Anum?apa pun dugaan ..anum kene kuat ye..tabah..insyaAllah.kuatkan hati.

    ReplyDelete
  17. amiey lee: thanks sis
    lady ayu: thanks sis kerana memahami anum

    ReplyDelete
  18. Err,


    hidup mesti kena sedih-sedih sikit. kan best tuu !

    ReplyDelete
  19. syaz: insyaallah
    nisa: not ok

    ReplyDelete
  20. kamihidup: baiklah
    semutsengal: ermmmmmmmmmmmm

    ReplyDelete
  21. kenapa ni anum?
    akak harap segala nyer kembali seperti biase ye..

    ReplyDelete
  22. dear anum, bersabarlah..setiap yg berlaku ada hikmahnya..

    ""Cukuplah Allah bagiku, tidak ada Tuhan selain dari Nya. Hanya kepadaNya aku bertawakkal." (Surah At-Taubah ayat 129)"

    sila baca n3 ni supaya hati sedikit tenang..sabar ye...

    http://suriaqistina.blogspot.com/2012/01/kenapa-aku-diuji.html

    ReplyDelete
  23. sabar menghadapi setiap dugaan yang mendatang.be strong anum...

    ReplyDelete
  24. banyakkan bersabar ye dear.. :)

    ReplyDelete
  25. anum... memang Allah saja tempat mengadu. akak doakan apa juga yang terjadi anum tabah menghadapi...

    ReplyDelete
  26. Mrs.Eady: semua telah berlalu sis
    sue: thanks sis

    ReplyDelete
  27. pink tulip: insyaallah
    lia: thanks sis

    ReplyDelete
  28. dapat rasakan ksedihan ini..kerana kita serupa...:(

    ReplyDelete
  29. Errrkk bunyinyerr cam sedih sgt je..jgnlah sedih sgt erkk..kang moon pon sedih sama gak..huhu

    ReplyDelete
  30. sabarlah.. setiap kejadian ada hikmahnya..

    ReplyDelete
  31. aizamia3: serahkan semua pada allah

    ReplyDelete
  32. kngsi la anum.. sedih la baca n3 ni

    ReplyDelete
  33. anummm..!!! knp nih..dah seminggu intan x singgah sini..
    last intan coment..anum kecewa..
    sbr ye anum..smoga sumenye bjlan lancar
    istiqfar byk2 ye anum..Allah sntiasa dgn org2 yg sbr

    ReplyDelete
  34. ada benda yang boleh dikongsi dan ada yang tak boleh... moga dengan luahan ini sedikit sebanyak mengurangkan ksedihan anum... sabar ya anum...

    ReplyDelete
  35. nureen: one day i will share sis.
    intan: terima kasih intan... anum serahkan semua padanya

    ReplyDelete
  36. dwaty: thanks kerana memahami

    ReplyDelete
  37. biarla kenangan jd kenangan. hadapi kenyataan..sabar ye..

    ReplyDelete
  38. sabar dengan dugaan yg dihadapi...

    ReplyDelete
  39. jue: insyaallah sis
    maria: insyaallah

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Socialize

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

Labels