Campaigns

Jan 25, 2012

Disaat Aku Mencintaimu

Assalamualaikum & Very Good Afternoon
My mood memang x best last week
tetiba minggu nie pun sama, stay in sad mood
jom layan lagu nie

Mengapa kau pergi, Mengapa kau pergi
Di saat aku mulai mencintaimu,
berharap engkau jadi kekasih hatiku,
Malah kau pergi jauh dari hidupku,

Menyendiri lagi, Menyendiri lagi,
Di saat kau tinggalkan diriku pergi,
Tak pernah ada yang menhiasi hariku,
Di saat aku terbangun dari tidurku,

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencintai dirimu,
Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta…….

Menyendiri lagi, Menyendiri lagi,
Di saat kau tinggalkan diriku pergi,
Tak pernah ada yang menhiasi hariku,
Di saat aku terbangun dari tidurku,

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencintai dirimu,
Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta…….

Semoga engkau kan mengerti, tentang perasaan ini
Maaf ku telah terbuai, akan indahnya cinta
Maaf sungguhku tak bisa, untuk kembali padamu
Maaf ku telah terbuai, akan indahnya cinta

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta,

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta,

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta


Anum serahkan semua pada
Allah.S.W.T
Anum yakin setiap yang terjadi ada hikmahnya


Share:

48 comments:

  1. lagu tu mmg best kan.. anum takmo sedih2 ye.. ^_________^

    ReplyDelete
  2. Lia: sangat sedih
    Mrs.Eady: thanks sis

    ReplyDelete
  3. jgn sedih² sangat ye anum....

    salam takziah ye hari tu......

    semoga anum sentiasa kuat hendakNYA

    ReplyDelete
  4. jenguk blog anum..lama xsinggah sini

    ReplyDelete
  5. xyah sedih2 la anum.. dunia ni terlalu indah untuk ditangisi.. huhu..

    http://nazira-mypersonallife.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. nazira: thanks sis, insyaallah

    ReplyDelete
  7. bertabahlah wahai anum, take care n bykkan bersabar... Allah sentiasa di sisi...

    ReplyDelete
  8. suka lagu nieh..... syahdu jerk dengar...

    ReplyDelete
  9. touching lagu nie.. shima pun suka...
    nape anum sedih nie.. take care ye sis...

    ReplyDelete
  10. Hanis: thanks sis :(
    maszmadi: sedihnya
    shima: thanks sis

    ReplyDelete
  11. jgn down²....ramai kawan blogger support Anum ni....
    smile... :)

    ReplyDelete
  12. ni nape ni sis? sedey ke? ke tgh ada kes cintan cintun? sabar la ye...

    ReplyDelete
  13. sabr la sis..may god blessing you....

    ReplyDelete
  14. Be strong sis
    Suka duka lumrah hidup
    Smileeeee!
    Elak dgr lagu2 sedey

    ReplyDelete
  15. Suka lagu nie..pasti ade hikmah dari-Nya :)
    Chill yaw! ;)

    ReplyDelete
  16. byk2 doa..mntk pdNya..hanya pd Dia kite layak mengadu sis ;)

    ReplyDelete
  17. KALAU DLM KERETA DGR LAGU NI,KAMI ANAK BERANAK AKAN NYANYI RAMAI2..HEHE

    ReplyDelete
  18. KALAU DLM KERETA DGR LAGU NI,KAMI ANAK BERANAK AKAN NYANYI RAMAI2..HEHE

    ReplyDelete
  19. Sgt suka lagu ni.... Tabah yea anum....

    ReplyDelete
  20. azam: thanks semua
    pocket: ermmmmmmmm

    ReplyDelete
  21. hyz: insyaallah
    azean: thanks

    ReplyDelete
  22. lady ayu: anum try kuatkan diri anum now, thanks sis
    myhatiku: betul2

    ReplyDelete
  23. mama_umar: thanks sis
    bui: betul2

    ReplyDelete
  24. ms red: thanks sis
    kamihidup: ermmmmmmmmm

    ReplyDelete
  25. Anum...what happen??lama x dgr citer anum...

    btw...sheri anti giler lagu ni...x suka...x suka...ade sbb x suka tu...huhuhu...

    ReplyDelete
  26. salam kenalan..datang singgah ke sini

    kenapa perlu bersedih-sedih...harap ceria selalu..

    ReplyDelete
  27. amen: ye ke.. anum tengah sedih nie
    liyana: yezaaaaaaa

    ReplyDelete
  28. Mama Ema: thanks sudi singgah

    ReplyDelete
  29. lagu ini memberi makna pada saya....

    ReplyDelete
  30. Akak tgh mood maleh nak kijo.. Hik3!!!

    ReplyDelete
  31. nureen ketinggalan ke??? knape anum sedih nk tau jgk boleh :)
    lagu ni pengubat la yerr... nureen x pasti nureen pernah dgr ke tak sbb Utube x leh tgk kat opis ni

    ReplyDelete
  32. Nureen: x nureen x ketinggalan pe2..

    ReplyDelete
  33. intan x blh dgr lagu nih..
    intan sedih..
    xmo sedih ye anum..

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Socialize

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

Labels