Campaigns

Jan 20, 2012

Air mata mengalir :(

Assalamualaikum semua
hye2 blogger sume..


actually entry kali nie Anum dlm moood cdey sgt2..
hanya airmata jatuh ke bumi...
walaupun mood pulang ke rumah tercinta memuncak
tp kedatangan mood kesediahn melampui perasaan gumbira.emmmm


kenapa ia terjadi???

actually bkn la putus tunang,
putus cinta or apa..tp............................................PERASAAN!!!!
Anum terasa diri sangat keseorangan
last 2 day arwah atuk anum meninggal
so masih rasa sedih
tengok muka my mom terus je nangis
harap2 la kekuatan anum akan datang semula
bawala perasaan ini ke dasar lautan
bagi mengembalikan perasaan normal dlm diri ini..
anum minta maaf pada semua
memang betul2 x sempat nak blogwalking

lpe yg sedih datang la kegembiraan..aminnn


Share:

38 comments:

  1. sabar la semua tu dugaan yang harus di tempuhi..sabar ye...

    ReplyDelete
  2. sabar la semua tu dugaan yang harus di tempuhi..sabar ye...

    ReplyDelete
  3. syawalsimpsons: thanks sis, insyaallah

    ReplyDelete
  4. hmm bersabar ye anum... jgn berterusan sedih..byk2kan sedekah alfatihah..

    ReplyDelete
  5. slm anum...
    takziah buat anum n family..
    MATI itu pasti..so redhakan pemergiannye..
    smoga arwah ditempatkan dikalangan org2 beriman..
    sbr ye anum.. ;)
    slm jumaat n smoga pagi nih n hari sterusnye anum sntiasa dlm rahmatnye

    ReplyDelete
  6. erm, takziah,

    harap anum kuat untuk beri kekuatan pada mak yerk..
    al-fatihah buat atuk anum

    ReplyDelete
  7. intan: thanks intan, terharu anum baca
    masazmdai: thanks

    ReplyDelete
  8. Al-Fatihah utk arwah atuk dan takziah utk anum & family. Jgn sedih2 yer, sedekahkan al-fatihah banyak2.

    ReplyDelete
  9. bykkan bersabar ya anum, bila sedih2 mcm ni banyakkan sedekah Al-fatihah buat arwah & bacalah surah Yassin setiap mlm jumaat :)

    ReplyDelete
  10. Salam takziah dik..
    Insya'allah kekuatan tu akan dtg..
    Masa yg akan tentukan..
    Take care dik..

    ReplyDelete
  11. takziah anum. sabar ye. sume tu dugaan dari Yang Esa. setiap yang hidup pasti kelak akan meninggalkan kita utk selamanya. semoga roh arwah di tempatkan di kalangan org2 yg beriman, insyaAllah. Al-Fatihah...

    ReplyDelete
  12. Al-Fatihah utk arwah.semoga ditempatkan dikalangan org² yg beriman.sabar eh anum..tu semua dugaan.Allah cuma nak duga hambaNya bersabar atau tidak.senyum sikit.baru comelss :)

    ReplyDelete
  13. fiza: thanks, n insyaallah
    nureen: baik sis

    ReplyDelete
  14. salina: thanks sis
    pink tulip:insyaallah

    ReplyDelete
  15. mati itu pasti hidup itu insyallah
    terimalah hati dengan redha.moga arwah ditempatkan dikalangan yg beriman

    *memahami apa yg dirasa sbb ms kehilangan langsung tidak punya kesempatan utk berjumpa

    ReplyDelete
  16. titisan hujan: thanks
    emmet: thanks

    ReplyDelete
  17. setiap yg hidup pasti pergi..

    b strong!!

    ReplyDelete
  18. sabar ye anum...yang hidup pasti akan pergi...kuatkan semangat... :)

    btw, oshin tag anum http://gurlgemini.blogspot.com/2012/01/bloglist-inibelongiqa.html

    ReplyDelete
  19. al-fatihah buat arwah.


    takziah buat anum sekeluarga.


    moga anum dn keluarga kuat..dh smpi masanya kan. kita semua pasti akan ke sana jua nnt.


    :)

    ReplyDelete
  20. tabahkan ht akak.. jgn sedey2.. ada masa nt balik la kg k.=)

    jom renung2 sebentar..=)
    http://lolz-l.blogspot.com/2012/01/kenapa-ilmu-itu-penting.html

    ReplyDelete
  21. al-fatihah kepada arwah atuk anum.. smoga beliau ditempatkn dikalangan orng beriman, amin..

    setiap yang hidup pasti akan meniggal dunia, cuma bila? dirahsiakan dari kita.. tabah ya anum :)

    ReplyDelete
  22. ALFATIHAH BUAT ATUK ANUM..ANUM BYK KAN BERDOA UTK ARWAH ATUK YER..

    ReplyDelete
  23. oh kawan ku..semoga kau dpt ketenangan yang dikau cari,semoga mendapar kegembiraan semula selepas dilanda kedukaann..

    ReplyDelete
  24. sabarlah.. yang pergi tetap akan pergi.. ada ada ni sedekahkanlah doa untuk mereka yang telah tiada..

    Al-Fatihah buat arwah..

    ReplyDelete
  25. hyz: insyaallah
    apik: thanks dik

    ReplyDelete
  26. visit fatin: thanks
    oshin: thanks sis

    ReplyDelete
  27. Rina: insyaallah
    L: thanks dik

    ReplyDelete
  28. siazuan: insyaallah
    Bui: thanks sis

    ReplyDelete
  29. Mr.Eady: thanks sis n insyaallah
    aizamia3: insyaallah

    ReplyDelete
  30. salam takziah dan al-fatihah

    ReplyDelete
  31. kuatkan semangat yer anum..tu semua fasa dalam kehidupan..sedih menangis tu lumrah..dan banyyakkan sabar jugak..take care yer...

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Socialize

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

Labels