Campaigns

Dec 8, 2011

Watermelon fest of Italy

Assalamualaikum semua
alhamdullilah di beri kesempatan 
untuk berblog lagi.. dah sarapan
hari ini entry anum nak ajak
layan gambar2 kreatif buah tembikai
jom layaaaaaaaaaaaaaan
 01
 02
 03
 04
 05
 06
 07
 08
 09
 10
 11
 12
 13
 14
 15
 16
 17
 18
sangat-sangat kreatifkan
suka ngan idea-idea kreatif nie
Share:

56 comments:

  1. cantik.....makan lagi sedap ni

    ReplyDelete
  2. wahhhhhh, menarik tuh depa leh ukir tembikai tuh jadik kapal...

    ReplyDelete
  3. ku azhar: cantik kan
    nuyui: betul2

    ReplyDelete
  4. azam: makan hbs la..
    cintazulaikha: kreatif kan

    ReplyDelete
  5. kreatif..teringat makcik dulu suka ukir watermelon utk buat hidangan kt meja makan beradab pengantin

    ReplyDelete
  6. jgn cuba ukir tembikai kt rumah nt mak marah hehe

    ReplyDelete
  7. rina: best kan, sangat2 kreatif
    redza: muakakakkaka

    ReplyDelete
  8. unik dan kretiff..

    susah nak buat gtu kan..ehheh

    ReplyDelete
  9. kalau pameran buah kat lua negara nie confirm halal la kan..hihi..smart semua design2..

    ReplyDelete
  10. Ila: betul2, hanya org yg kreatif je boleh buat
    syaz: betul2

    ReplyDelete
  11. klau la nureen pandai wat mcm ni sng la bila ada majlis kndri kan :)

    ReplyDelete
  12. creativenyeeee!
    ada tak yg pandai buat kat sini.
    bleh buat utk wedding my masa makan beradab nanti kan hehe...
    tuk hantaran pn oke..:D

    ReplyDelete
  13. jue:hehehhehhe
    mynameismy: betul, untuk event sgt sesuai

    ReplyDelete
  14. Kreatifnya...nak makan pon sayang ☺☺

    ReplyDelete
  15. kretif nye.... boleh simpan wat fram tak? hehehe... sape pandai wat cam ni? nak panggil wat makan kenduri kawen nanti ehhehehe

    ReplyDelete
  16. semua nmpk cantik dan kreatif :)

    ReplyDelete
  17. fiza: betul, simpan je
    semut senyum: cantik kan, mesti ada ahli blogger yang pandai

    ReplyDelete
  18. aizamia3: betul2
    amanina: setuju

    ReplyDelete
  19. Hehehe..
    yang macam keldai tu sangat comel !
    :)

    ReplyDelete
  20. hanis: yezaaaaa
    cik ila: betul2

    ReplyDelete
  21. ahsfantasy: cute kan.. macam2

    ReplyDelete
  22. sedapnya temikaii... nom nom nom.. lama da tak buat air temikai. HIkss.

    Oh. Anum tnya rega dispenser tadi kan, akak da emel anum. Ngeee :D

    ReplyDelete
  23. Puan Stoberi: best kan tembikai

    ReplyDelete
  24. memang sangat2 kreatif.. pandai.huhu..

    http://nazira-mypersonallife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. nazira: betul, best kan jadi org kreatif nie

    ReplyDelete
  26. Nampak sedap semacam je tembikai tu... kan makan kan, kena marah plak sebab orang dah ukir susah2.

    ReplyDelete
  27. yang burung hantu tu comel la..:)

    ReplyDelete
  28. nazri: ye la kan, kena simpan je
    diana: betul2

    ReplyDelete
  29. anum..sgt kreatif kan gambo2 ni haish kalo la dapat wat 1 design mase persndingan saye huuuuu glemer uuuuuuuu

    ReplyDelete
  30. Canteknya dear!!! Kreatif sggh.. ;)

    ReplyDelete
  31. sayang kan nak makan bile tgk benda tu mcm comel aje..;-)

    ReplyDelete
  32. creative giler diorng ni :D

    p.s cool la header baru ni :D

    ReplyDelete
  33. cantik n krektif lau macam nie nak makan pon rasa syg...:D

    ReplyDelete
  34. melampau lampau punya lawa!!
    rajin nyer pikirr...

    ReplyDelete
  35. si cantik sally: cantik kan, kena cari org2 kreatif nie
    fad: betul2

    ReplyDelete
  36. salina: yeza
    umie: betul2, simpan je jgn makan

    ReplyDelete
  37. saiazuan: thanks
    mama:hehehe, sama la sis

    ReplyDelete
  38. selendang merah: ye la kan, dah design cantik2
    pocket: betul2

    ReplyDelete
  39. ade yang rase macam sayang jer nak makan...tapi ade yang rase macam ngeri jer..!!! huhu

    ReplyDelete
  40. kreatifkan.. dulu opah akak kalau orang kawen memang keje dia ukir tembikai.. selalunyer buat bakul, bunga... eee kreatif gak opah akak yerk...

    ReplyDelete
  41. hehe..dulu pernah join pertandingan cam ni...dapat no 3..wakaka...

    ReplyDelete
  42. teringin nak belajar buat camni..

    ReplyDelete
  43. aty: heheheh
    cho zila: kreatifnya dia

    ReplyDelete
  44. sunah sakura:wow hebatnya
    hyz: best kan

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Socialize

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

Labels