Campaigns

Nov 2, 2011

Wordless Wednesday #14

Assalamualaikum & Very Good Moning
On Wednesdays all over the internet,
bloggers post a photograph with
no words to explain it on their blog.

Hence the ‘wordless’ title.
The idea is that the photo itself says
so much that it doesn’t need any description.
Layaaaaaaaaaaaaaan
 01
 02
 03
 04



Share:

67 comments:

  1. xtvt yang begitu menarik hati....

    ReplyDelete
  2. woh...bestnyer....

    hehehe...nak join gak

    ReplyDelete
  3. nuyui: hehehehe
    cho zila: seronok...

    ReplyDelete
  4. konvoi motor besar?terbaik...;)

    ReplyDelete
  5. wah wah wah nak pergi merempit ke mana nie anum...

    ReplyDelete
  6. aiez: best....
    Amy: jalan2...

    ReplyDelete
  7. beb!gambar ni buat aku rindu nak bermotor dgn laki aku balik laaa....aduhaiii.....

    cantik giler!

    ReplyDelete
  8. cikmot: hehehehe
    Mrs Eady: jom2.. seronok kan

    ReplyDelete
  9. ko yg bawak ke tumpang bergambar je? hehe...

    ReplyDelete
  10. bnyk-bnyk motor kategori gabak ni sy cuma penah naik jaguh ajer..sbnrnya teringin nk naik tzm..woo..misti rs sexy giler hahaha

    ReplyDelete
  11. bestnyer
    x pernah bawa motor besar
    sebab ai kurus sangat ngeee
    konvo reramai best ni

    ReplyDelete
  12. au gugu naik mesti kaki x sampai ke tanah (-_-")

    ReplyDelete
  13. waaaa....main superbike plak...vespa cm ne?hehehehe...

    ReplyDelete
  14. nmo2: jadi pembonceng je la
    Rina: best naik mtr besar nie

    ReplyDelete
  15. Lady Ayu: seronok ikut konvoi je la sis
    Naz:terbaik

    ReplyDelete
  16. cik gugu: betul2.. jadi penumpang je la
    Amen Wahab: masih ada lagi....

    ReplyDelete
  17. mynameismy: best naik mtr besar
    hehehe

    ReplyDelete
  18. anum ni memang seorang yang lasak!
    tak padan ngan kecik comel je hehehe

    ReplyDelete
  19. Bestnya dapat naik moto besar. Motor kegilaan hubby & anak bujang ku itu ☺☺

    ReplyDelete
  20. huyoooooo!!! best lah anum.. ina x merasa nek moto jenis camni.. :D

    ReplyDelete
  21. anum, posing sakan yer.. zana x pernah naik pun motor besar2 ni.. huhuhu

    ReplyDelete
  22. Pinky MoMMa: hehehehe, anum memang suka xtvt lasak sis
    Fiza: hehehe, one day kena try

    ReplyDelete
  23. salina: hehehe, best cuma mula2 takut skit, lama2 dah ok
    Bui: tumpang je sis.hehe

    ReplyDelete
  24. Taufiq: impian akan tercapai dgn usaha.hehe
    Sha: hahahaha

    ReplyDelete
  25. Zana:hehehe, anum pun tumpang je.. kalau anum bawak, comfirm jatuh, berat

    ReplyDelete
  26. wow...bosar moto tuh...berapo RM ek moto mcm tuh?

    ReplyDelete
  27. Papa Mifz: kalau baru mahal la, cari 2nd je

    ReplyDelete
  28. ni kalau asben ai tengok..nangis.. die suker motor2 besau..;)

    ReplyDelete
  29. aty: x pe nanti mesti dapat tue

    ReplyDelete
  30. bestttt...

    dulu pernah naik moto cm tu dengan paksu...laju gila..takoot..ehhehe

    ReplyDelete
  31. Ila: ye la kan, mula2 memang takut, kalau dah biasa x takut dah

    ReplyDelete
  32. Fuyyoooo. selalu je berangan nak bawak motor besar.

    ReplyDelete
  33. SAYA PUN TERINGIN NAK NAIK MOTOR CAMNI... TAPI... KAKIKU TAK SAMPAI... HUHUHU... jadi pembonceng je la...

    ReplyDelete
  34. Titisan Hujan: best ..
    Cik Ecah: yeza

    ReplyDelete
  35. Yatt S.:bleh, pasti tercapai
    bloghok: jom

    ReplyDelete
  36. dwaty: ye la jadi pembonceng pun ok
    sunah sakura: hehe

    ReplyDelete
  37. anum.. ai cuma nampak motor.. tak nampak anum.. hikhikhik..

    ReplyDelete
  38. uhh...motor besar..hehe...nampak best je!

    ReplyDelete
  39. i do really love the 1st photo! you seem pretty cool ;)

    ReplyDelete
  40. aizamia3:hahahahaha
    syarifahsidrus: memang best

    ReplyDelete
  41. apik:xtvt yang happy
    rtp farra arisha: thanks

    ReplyDelete
  42. Niena: sama la kita
    msred:motor besar... berat

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Socialize

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

Labels