Campaigns

Nov 4, 2011

# Suka-suka

Creative Kitchen Ideas :)

Assalamualaikum semua
apa khabar hari ini?
dah sarapan?.. pagi nie
anum nak ajak kawan-kawan
layan gambar-gambar creative kitchen ideas
 jom kita layaaaaaaaaaan..
 01
 02
 03
 04
 05

 06
 07
 08
 09
 10
 11
 12
 13
 14
15

Di kesempatan ini Anum ingin
mengucapkan selamat menyambut
Hari Raya Aidiladha 
Berhati-hati semasa
pulang ke kampung..

36 comments:

  1. nom 4 tu besh la..

    slmt hari raya haji yer..

    ReplyDelete
  2. nak cari brg mcm ni laa...kekekek....syok & berguna :)

    ReplyDelete
  3. nuyui: senang kan ...
    Mrs Eady: betul2

    ReplyDelete
  4. cantik menarik dan tertarik lah....

    mana ada jual ni???

    ReplyDelete
  5. anum selamat hari raya aidil adha ye

    ReplyDelete
  6. azam: best kan dapat peralatan cm nie

    ReplyDelete
  7. cantik tp misti reganya pon cantekk..


    selamat hari raya aidiladha anum :)

    ReplyDelete
  8. nak semua ni boleh x?? semuanya berguna utk zana.. hihihi.. paling best no.13, walaupun zana x minum air gas tp nak apply utk botol air yg lain.. syokkkk..

    selamat hari raya istimewa buat anum & keluarga.. take care my dear..

    ReplyDelete
  9. mana nak carik tempat pisau camtuh!! :)

    ReplyDelete
  10. amiey lee: thanks sis
    Rina: thanks rina

    ReplyDelete
  11. Zana: betul2. best kan kalau dpt semua nie
    Leonora Halim:best kan sis, rasanya kat oversea je ada jual

    ReplyDelete
  12. Salam perkenalan anum..follow ur blog..wpun kita dlm satu building, tp jarang2 sgt berjumpa..mase jamuan raya tu je kita berkesempatan jumpa ye..hehehe..

    ReplyDelete
  13. cool beb!

    camat ari raye aji utk kamu jugeeee

    ReplyDelete
  14. Sue-Rya AQ:salam perkenalan gak.. hehehe, thanks sudi singgah blog anum..hehe
    NMO2:HEHEHE, sama la kita sis

    ReplyDelete
  15. betul creative! byk manfaat ni!

    ReplyDelete
  16. Sgt creative. Klo ada jual nak gak beli...hehehehe...

    SAlam aidiladha utk anum & family.

    ReplyDelete
  17. fiza: betul2, mesti best dpt beli kelengkapan cm nie

    ReplyDelete
  18. serius kreatif sgt...membuatkan mereka2 yg malas masuk dapur jadi rajin masuk dapur,hehe..;p

    *aie pun nak ucapkan selamat menyambut hari raya qurban...sama jugak klu balik kg drive elok2...:)

    ReplyDelete
  19. Kamihidup: smile
    aiez: betul2.. boleh jadi rajin kan

    ReplyDelete
  20. kreatif btol..

    kalo la ada kat dapur skang..hee

    :P

    selamat hari raya aidiladha juga..

    psss : jom join my GA!

    ReplyDelete
  21. Papa Mifz: rasanya belum ada
    sya: best kan

    ReplyDelete
  22. Juliet_Ira: ye la , mesti senang kan..

    ReplyDelete
  23. sgt kretip...best kalau umah kite cam gini kan?

    ReplyDelete
  24. Anum!! Ina suka yg bekas air pepsi tu.. ;) Selamat Hari Raya AidilAdha dari EmIenAqil!! ;D

    ReplyDelete
  25. Diana: betul2
    Salina: best kan... sama la kita selamat hari raya haji

    ReplyDelete
  26. klau ada kat mesia ni dah lama cari.. unik kan

    ReplyDelete
  27. Nureen: betul2, memudahkan keja dan nampak kemas, selamat hari raya aidiadha gak utk nureen

    ReplyDelete
  28. suker yang keju tu...tp suker jugak semua..semua besh n berguna...neway..selamat hari raya aidiladha juga pada anum..:)

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Don't Judge A Book By Its Cover

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

✿YANG RAJIN KOMEN✿

♥ Peminat Anum♥

Labels

Follow Us @ anumkhairil.blogspot.my/