Campaigns

Oct 19, 2011

Wordless Wednesday #13

Assalamualaikum & Very Good Moning
On Wednesdays all over the internet,
bloggers post a photograph with
no words to explain it on their blog.

Hence the ‘wordless’ title.
The idea is that the photo itself says
so much that it doesn’t need any description.
Layaaaaaaaaaaaaaan


Share:

56 comments:

  1. adventure nyer num..anum pergi kat mana ni? meriah!

    ReplyDelete
  2. memang happening.. ai pun kalau disebabkan adanya si kecik ini, minggu ni ai akan pergi ke Jerantut.. team building.. gile best tapi diri sendiri lagi penting buat masa ni.. next time ler jawabnya..

    ReplyDelete
  3. Kamihidup:syok
    Pinky MoMMa: Gopeng

    ReplyDelete
  4. Syawalsimpsons: best, bleh2
    Aizamia3: ye la kalau ada anak susah skit

    ReplyDelete
  5. xpernah wat bnda ni dan takkn mgkin dpt buat..ehehe

    ReplyDelete
  6. zana kurang cikit dgn aktiviti lasak2 mcm ni... hihihi.. bangga tgk anum yg berani..

    ReplyDelete
  7. Nuyui: boleh kalau nak,hehe
    Zana: hehehe,

    ReplyDelete
  8. uwaa..beshnyerrrrrr..tingin nak join tapi kenot..hehehe :D

    ReplyDelete
  9. SangRatoo: next time sis join ek
    hehe

    ReplyDelete
  10. aku plak yg rasa nak lemassssss

    ReplyDelete
  11. ingat wordless wednesday..ingat wordless wednesday nisa yg awal tu..hehe..

    wah syok gile tgk pic2 akk...

    ReplyDelete
  12. seronoknya... tak pernah lagi berpeluang cam ni....

    tapi... aku takut airla...

    ReplyDelete
  13. akak suka xtvt ini dulu2 bilakah dapat melakukan semuanya ini kembali..

    ReplyDelete
  14. Cho Zila: jom sis, lakukan kembali
    CintaZulaikha: gopeng

    ReplyDelete
  15. syazwan: best xtvt macam nie

    ReplyDelete
  16. best best best...

    aktiviti menarik.....suka la..heeh

    ReplyDelete
  17. Niena:nie namanya water rafting

    ReplyDelete
  18. best nye dapat beriadah cam ni (^__^)

    ReplyDelete
  19. sweet umi: sekali-sekala best sis

    ReplyDelete
  20. bestnya korang! malangnya emma takut air la num..aduhai! -.-

    ReplyDelete
  21. emma dangdut: x pe cuba dulu

    ReplyDelete
  22. wow.. syoknya..
    tak pernah wat aktiviti camnie lagi..

    ReplyDelete
  23. aku minat xtvt ni...syoknyaaaa!!!

    ReplyDelete
  24. hamboii sukan air yg lasak tuh ;)

    ReplyDelete
  25. seronoknya aktiviti....aie dah lama tak buat macam tu...

    ReplyDelete
  26. bestnya.....sukalah....nak join lain kali blh

    ReplyDelete
  27. nmpk mcm penuh dgn adventures...

    ReplyDelete
  28. wardah:best sangat2
    saiazuan:sangat2 seronok join xtvt mcm nie

    ReplyDelete
  29. aiez:syok kan
    syarifahsidrus:memang best

    ReplyDelete
  30. Taufiq:best sekali sekala outing buat xtvt cm nie
    azam:boleh2 di persilakan

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum