Campaigns

Oct 6, 2011

SPONTANEOUS THURSDAY #5

Assalamualaikum semua
dan Selamat Pagi Semua

Perbezaannya:
WORDLESS WEDNESDAY hanya gambar..
SPONTANEOUS THURSDAY adalah ayat.



Share:

40 comments:

  1. Mrs.Eady: thanks
    Syawalsimpsons: heheheh

    ReplyDelete
  2. bear tu mcm kak ena n husband pulak. comel jek khennnn ^_^

    ReplyDelete
  3. BFF mean together masa susah dan senang :))

    ReplyDelete
  4. Ladu Ayu: betul2, susah dan senang bersama

    ReplyDelete
  5. Senyum je x nak ckp apa2!! ;)))))))))))

    ReplyDelete
  6. salina:hehheeh
    Niena: smile forever

    ReplyDelete
  7. tanpa kawan, hidup kurang bermakna. ;)

    ReplyDelete
  8. kawan tampat kongsi suka duka..huhu tetiba rindu plak ngan bff dr kecik nih...huhuhu

    anum nak tanya ...cmner anum nye backgroung gambar ni ye cantikkkk

    ReplyDelete
  9. amiey lee: anum tukar je.. background kat setting
    betul2. kawan sangat bermakna

    ReplyDelete
  10. bestfren bui masing2 dh bawak haluan sendiri sekarang...huhu..tp masih kawan,cuma agak renggang..almaklum masing2 ada komitmen sendiri

    ReplyDelete
  11. Bui: betul sis, bff anum dulu2 pun dah buat haluan masing2

    ReplyDelete
  12. nak cari kawan memang ramai..nak cari yang sejati tu yang susah ;)
    moga kita boleh menjadi yang terbaik utk kawan kawan dan begitu juga sebaliknya..

    ReplyDelete
  13. Pinky MoMMa: amin... anum setuju

    ReplyDelete
  14. kawan masa susah memang susah nak jumpa berbanding kawan masa senang..
    lagi teruk kalau dapat jenis yang suka tikam belakang.. kita bersangka baik tapi hakikatnya dia berpura-pura sukakan kita.. apa pun tak boleh orang macam ni..

    ReplyDelete
  15. aizamia3: betul2, kena betul2 ikhlas dalam persahabatan nie

    ReplyDelete
  16. susah nk cari kawan yg layak bergelar sahabat

    ReplyDelete
  17. redza: persahabatan dgn ikhlas

    ReplyDelete
  18. x de like button ke dkt sini..hehe

    ReplyDelete
  19. skrg ni macam susah nak jumpa kawan yg sanggup susah senang sama2 kan..

    yg pntg, kawan tu kenalah ikhlas.. then kenalah sentiasa prihatin dgn keadaan kawan tu..

    ReplyDelete
  20. zana: betul2, susah nak dapat yg betul2 ikhlas dalam persahabatan

    ReplyDelete
  21. kwn masa sng ramei jekk masa susah slalu x der kan..

    ReplyDelete
  22. huhu..skang dah xde best fren.. huhu.. sunyi je rasa~ kwn2 blogger je laa jadi bestfren kat alam maya nie.. :)

    ReplyDelete
  23. Cikmoon: ye ke..? x pe anum ada
    sutera kasih:me too, thanks

    ReplyDelete
  24. Doing sthing together with bff always a fun experience

    ReplyDelete
  25. ssh sng sma2,tu bru btl...mmg terbaik..:)

    ReplyDelete
  26. msred:sweet memory
    aiez:betul2

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Socialize

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

Labels