Campaigns

Oct 18, 2011

Drama Korea - Pasta

Assalamualaikum semua
N3 aku terlewat skit petang nie
Just nak share ngan kawan-kawan
Drama yang aku tengah gila layan
Drama Korea : PASTA
  • Judul : 파스타 / Pasta
  • Genre : Romantis, Komedi
  • Episodes: 20
  • Sutradara : Kwan Seok Jang
  • Penulis : Seo Sook Hyang
  • Produksi : MBC
Pemain Utama Drama Korea Pasta :
  1. Gong Hyo Jin sebagai Seo Yoo Kyung
  2. Lee Seon Kyun sebagai Choi Hyun Wook
  3. Alex Clazziquai sebagai Kim San
  4. Honey Lee sebagai Oh Se Young
memang best
aku suka semua pelakon dia
Sinopsis Drama Korea Pasta di Indosiar:
Pasta” mencakup impian dan keberhasilan seorang wanita muda yang bercita-cita untuk menjadi seorang koki di restoran elit “Sfera La”. Seo Yoo Kyung memulai karirnya sebagai asisten dapur di restoran “La Sfera” selama 3 tahun. Impian nya adalah menjadi koki masakan Italia. Dia akhirnya bekerja secara profesional sehingga menjadi koki.
Suatu hari, restoran La Sfera baru menyewa Choi Hyun-Wook, seorang koki yang pergi ke sekolah kuliner di Italia. Setelah kedatangannya, koki-koki perempuan dipecat satu per satu dan Yoo-Kyung menemukan dirinya untuk menjadi wanita yang berdiri terakhir. Dia menembakkan beberapa kali tapi datang dengan cara-cara untuk dipekerjakan kembali oleh Choi Hyun Wook. Akhirnya dia dipekerjakan kembali secara permanen ketika dia memenangkan kontes rasa buta. Presiden yang baru direkrut, Kim San menyewa temannya dan selebriti koki Sae-muda sebagai koki co-head untuk bekerja dengan Hyun-Wook. Ternyata Sae-muda dan Hyun-Wook digunakan untuk tanggal satu sama lain ketika mereka berdua belajar di sekolah kuliner Italia. Tetapi mereka bubar setelah Sae-muda disabotase anggurnya dengan perebusan itu untuk memenangkan kontes memasak. Mereka berubah menjadi saingan dan mencoba untuk mengalahkan satu sama lain dalam membuat masakan Italia terbaik. Bekerja bersama dua koki selebriti, Yoo Kyung merasa kecil dan tidak signifikan. Dia secara bertahap mengembangkan perasaan untuk Hyun Wook-karismatik. Namun, pemilik restoran Kim San mulai menjadi tertarik dengan ketampanan Yoo-Kyung dan hubungan antara mereka menjadi penuh dengan kompleksitas.
 
Share:

30 comments:

  1. belum terbuka niat nak layan korea ni. hee. :)

    ReplyDelete
  2. saya tengah layan cite dream high... hehehehe

    ReplyDelete
  3. zana layan drama korea ni masa zaman U dulu.. lps habis U & dah keje, trs x pernah tgk.. huhuuhuh

    ReplyDelete
  4. citer korea mmmg besh..

    xmelalut cam tuutt..heheh..

    ReplyDelete
  5. Adik ipar akk memang layan betul citer korea. Dulu suka gak layan korea, suka ngan citer Full House ☺☺.

    Skang ni tak bley nak tgk sgt, sbb kat umah asyik bukak citer cartoon jer.

    ReplyDelete
  6. Kamihidup: peminat setia nie
    dwaty: best kan cerita korea

    ReplyDelete
  7. Zana: anum memang peminat setia drama korea
    nuyui: seronok kan

    ReplyDelete
  8. fiza: anum memang peminat setia sangat2

    ReplyDelete
  9. dulu suka tengok..tapi skrg tak terlayan pulak dik..sebab kalau layan kompem tak bergerak nanti huhu..

    ReplyDelete
  10. Pinky MoMMa: betul2, anum memang x bergerak

    ReplyDelete
  11. macam best la..eeeeee nnti nk cari cd la hehe

    ReplyDelete
  12. adehh..TH xminat cte korea.sbb pjg bjela-jela

    ReplyDelete
  13. Uiii.. klau dah layan citer Korea.. payah nak berhenti. Susahh oiii

    ReplyDelete
  14. Titisan Hujan: ye ke... hehe

    ReplyDelete
  15. ala my shin min ah x blakon.. huhu

    hmm brama lama aku x tgk kdrama tah.. lama gk la.. adoi.. nak kena kembali addict ni

    ReplyDelete
  16. alaaa..ada niat nak tengok..tapi kat umah sewa takder tv

    ReplyDelete
  17. bui baru jer abis layan drama Full House...mmg best drama2 korea ni..

    ReplyDelete
  18. Syoknyaaa dh lm tk layan drama Korea n jepun huhu...

    ReplyDelete
  19. aku layan korea ni masa bujang2 dulu..dah kawen dah beranak pinak ni, dah tak selera dah...

    nampak sgt aku ni dah tua...

    ReplyDelete
  20. Nazri Razra:betul2...
    saiazuan:jom2 kembali

    ReplyDelete
  21. apik: ala cian adik
    cik gugu: memang peminat drama korea sis nie

    ReplyDelete
  22. cintazulaikha:best kan
    Bui: sis kena layan drama yang lain2 plak

    ReplyDelete
  23. Hanis:best wow
    wahida:hehehhehe, ko kantoikan diri ek
    hahhaha

    ReplyDelete
  24. korea...xnak tgk nanti ketagih

    ReplyDelete
  25. ila jarang layan cerita korea....wahhaha...

    ReplyDelete
  26. azam: betul2 leh ketagih
    ila: best ila

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum