Campaigns

Sep 28, 2011

# Wordless

Wordless Wednesday #10

Assalamualaikum & Very Good Moning
On Wednesdays all over the internet,
bloggers post a photograph with
no words to explain it on their blog.

Hence the ‘wordless’ title.
The idea is that the photo itself says
so much that it doesn’t need any description.
Layaaaaaaaaaaaaaan

41 comments:

  1. ala yang mana 1 ni...mmm...naik juling mata cari tak jumpe...

    ReplyDelete
  2. kenangan zaman sekolah... muka sumenya masih suci... huhuhu...

    ReplyDelete
  3. Lady Ayu: hehehhehhe ce teka
    Syawalsimpsons: cepat cari..

    ReplyDelete
  4. muka sume suci je.. biasa la time2 sekolah sume muka nmpk inesen kan.. haha

    ReplyDelete
  5. aku tgk semua besar2 belaka...aku cari yg kecik tak de pun...

    ReplyDelete
  6. kamihidup:hehe
    jue: betul2, suci je

    ReplyDelete
  7. alahai....tk kenal la...mane satu nihhh..

    ReplyDelete
  8. sedetik Cuma: hehehhee, ce cari sis

    ReplyDelete
  9. rindulah zaman sekolah dulu2! byk kenangan manis..

    ReplyDelete
  10. mas saari: betul2, kenangan yang boleh buat kita ketawa

    ReplyDelete
  11. penat zana cr yg mana 1 anum.. yg mana eh??

    kalau tgk gmbr sekolah, mesti orang pandang zana balik sbb masa sekolah kurus, sekarang dah tombam! huhuhu

    ReplyDelete
  12. Zana:hehehehe, ce cari lagi
    la ye ke... nak tgk gmbr kurus..hehe

    ReplyDelete
  13. kenangan lama.. rindu zaman skolah kan.. ;)

    ReplyDelete
  14. salina:yezaaa, banyak kenangan pahit dan manis

    ReplyDelete
  15. nak tanya..mana satu anum.. dan dah tau jawapan anum.. cari sendiri.. huhuhu

    ReplyDelete
  16. masa ni dak anum tak datang sekolah.. ;)

    ReplyDelete
  17. rindu zaman skolah... zaman skolah paling besh kan?

    ReplyDelete
  18. aizamia3: ada la
    hyz:betul2
    azam:heheheheh

    ReplyDelete
  19. hikhikhik.. ingatkan betul tak datang sekolah..

    barisan kedua dari kiri: no. 2

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Don't Judge A Book By Its Cover

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

✿YANG RAJIN KOMEN✿

♥ Peminat Anum♥

Labels

Follow Us @ anumkhairil.blogspot.my/