Campaigns

Sep 29, 2011

SPONTANEOUS THURSDAY #4


Assalamualaikum semua
dan Selamat Pagi Semua

Perbezaannya:
WORDLESS WEDNESDAY hanya gambar..
SPONTANEOUS THURSDAY adalah ayat..
If you wanna know
What is my quote for today
Just read more...
 
Share:

25 comments:

  1. kheennn selalu jadik gituew khen
    cian kiter ekkk

    ReplyDelete
  2. Lady Ayu: ye la kaum yg lemah.

    ReplyDelete
  3. anum - when i work they take it as relax, when i relax they take it as joke...kerja apakah itu hahahahhaha jadi teka teki plak :p

    ReplyDelete
  4. nuyui: ye la, susahnya nak kasi org faham
    amiey:uik.. susah nie nak jawab

    ReplyDelete
  5. yg last tu kalo jadi mmg sakit hati.. ;) kita serius org anggap lawak..

    ReplyDelete
  6. bila selalu macam tu.. orang pun susah nak tau yang mana serius yang mana lawak..

    ReplyDelete
  7. aizamia3: ye la kan... pening2

    ReplyDelete
  8. laki aku selalu mcm tu...kalau aku buat lawak dia anggap aku serius, kalau aku buat serius, dia buat lawak lak...adoi la..

    ReplyDelete
  9. in kes selalu buat lawak bila ckp yg betul org tak caya hehe...

    ReplyDelete
  10. Hanis: ye la agaknya.. tgk muka anum ingat semua main2, geram nya

    ReplyDelete
  11. hehe...memang leh jadi stress pun..

    kita lak y jadi sakit hati..kekekke

    ReplyDelete
  12. smtime nureen g2 gak.. bila asben melawak nureen terasa tp bila dia serius nureen plak gelak pastu kena la marah ;p

    ReplyDelete
  13. Err.

    taknak komen. Selamat berspontan yaa.

    ReplyDelete
  14. msred:betul la kan.. hehehe
    ila:betul2

    ReplyDelete
  15. saiazuan: ye la susah kan
    nureen:oooooooo nureen la orgnya.hehhe

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum