Campaigns

Sep 15, 2011

SPONTANEOUS THURSDAY #2

Assalamualaikum semua

Perbezaannya:
WORDLESS WEDNESDAY hanya gambar..
SPONTANEOUS THURSDAY adalah ayat..
Kegagalan bukan bermakna
anda tidak berusaha bersungguh-sungguh.
Kegagagalan itu hanya bermakna anda perlu
mengambil masa yang lebih lama untuk berjaya.
Kesilapan adalah bukti bahawa seseorang itu
telah mencuba membuat sesuatu perkara atau pekerjaan.
Janganlah takut untuk mengakui kesilapan.
Ia samalah seperti mengatakan bahawa anda
lebih bijak pada hari ini berbanding dengan semalam.



Share:

50 comments:

  1. bermula ngan kegagalan baru akan improve untuk berjaya....key words today ngeee

    ReplyDelete
  2. Lady Ayu:nice word...
    NMO2:betul2

    ReplyDelete
  3. dari kesilapan tu lar kite belajar ;)
    jgn tkt untuk mengakunya..ketepikan ego dan belajar lagi hehe..

    ReplyDelete
  4. Pinky MoMMa: THANKS SIS, GOOD WORD

    ReplyDelete
  5. dari kegagalan insyaALLAH ia akan pegi kpd kejayaan..

    ReplyDelete
  6. kegagalan juga mengajar kita untuk lebih kuat untuk mencapai kejayaan.. jadikan kegagalan sebagai pembakar semangat untuk lebih maju..

    ReplyDelete
  7. nuyui:insyaallah
    salina:thanks...

    ReplyDelete
  8. setuju sangat anum... saya bila buat sesuatu... kena silap dulu baru tahu apa masalah... kena sesat dulu baru tahu kalannya... kena gagal dulu baru lebih berusaha... tapi jagnla kegagalan itu disengajakan...

    ReplyDelete
  9. dwaty:betul2, sama la dulu mula2 anum belajar berenang pun sama, kena lemas dulu baru pandai

    ReplyDelete
  10. haha..btol uh usaha tangga jaya walaupon dok bekali2 jatuh tangga aduhhh..hehe

    ReplyDelete
  11. kesilapan adalah peluang ke arah kejayaan ... jgn takut melakukan kesilapan, janji kita tidak mengulangi kesilapan sama. kita belajar drp kesilapan yg kita buat ... juga drp kesilanpan yg org lain buat! :)

    ReplyDelete
  12. ;)
    pandai bermain ngan kata2 perangsang

    ReplyDelete
  13. kalau kite tak buat silap, kite tak kan sedar apa yg kite buat tu netul atau salah sebenarnya.


    berusahalah selagi terdaya. ;)

    ReplyDelete
  14. betol2 kak..kalau dah slaah tu..kena ngaku..baru kiter tahu silap kiter kat mana..huhu

    ReplyDelete
  15. si cantik sally: setuju kan
    acid:sokong2

    ReplyDelete
  16. nureen:hehhehhe
    siti kektus: selagi termampu usaha kan

    ReplyDelete
  17. belajar dr pengalaman... anum dah cihat ke?

    ReplyDelete
  18. Mrs Eady:thanks
    Hanis:alhamdullilah, cuma pinggang je sakit skit2

    ReplyDelete
  19. kalau tak bermula ngn kegagalan, manakan ada kejayaan, tul tak??

    ReplyDelete
  20. Sunah Sakura: thanks
    Cinta Zulaikha: betul2

    ReplyDelete
  21. sebelum berjaya, kena rasa kegagalan ^^

    ReplyDelete
  22. sutera kasih: betul2 anum setuju

    ReplyDelete
  23. setiap orang pasti melalui kegagalan untuk berjaya..

    ReplyDelete
  24. gagal sekali bukan bererti gagal selamanye kn :)

    ReplyDelete
  25. kegagagalan..hehe..
    kegagalan pemangkin kepada kejayaan..*_*

    ReplyDelete
  26. fuhh, nak cari org yg berani mengaku kesilapan sendiri sangat lah sukar kan???

    ReplyDelete
  27. Kegagalan dan kesilapan yg ditangani dgn baik akan mematangkan kita...

    ReplyDelete
  28. semua orang x lepas dr melakukan kesilapan kan?

    ReplyDelete
  29. kesilapan mengajar kita supaya menjadi lebih baik...

    ReplyDelete
  30. jangan berputus asa..BERUSAHA !!!

    ReplyDelete
  31. ayuh..kegagalam itulah yang membawa kita kepada kejayaan...

    usaha dan terus berusaha hingga berjaya...;-)

    ReplyDelete
  32. aizamia3:betul2
    taufiq:anum setuju
    Bui:setiap kegagalan pasti ada kemenangan

    ReplyDelete
  33. saiazuan:betul2
    azean:thanks dear
    umie:betul2, byk mendiamkan diri

    ReplyDelete
  34. msred:ye betul
    hyz:betul2
    gedek:thanks uncle

    ReplyDelete
  35. papa mifz:betul2
    d_la: thanks
    ila:thanks

    ReplyDelete
  36. bntul..jgn takut tuk mengakui kesipalan kte :D

    ReplyDelete
  37. kalau kita nak berjaya kena banyak bersabar.insyaallah pasti kejayaan akan menunggu kalau kita bersabar...

    ReplyDelete
  38. umi pernah wat wordless wed je...lum pernah lg wat entry spontaneous thusday...nak bermain ngan kata2 ni umi tak reti sgt khkihkihkih

    ReplyDelete
  39. Niena: setuju2
    Amy:anum setuju
    Sweet umi: try la umi

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum