Campaigns

Aug 19, 2011

Sharing is Caring : Some Inspiring Words

Assalamualaikum to all blogger
Alhamdullilah hari ni masih diberi kesempatan
untuk berpuasa..
Entry aku hari ini mengenai
Kata-kata yang sangat bermakna..
Jom Layaaaaaaaaaaaan.
 semangat..
 Try my best...
 Anum setuju.....
 ermmmmmmmmmmm...
 Banyak terjadi kan..
 yezaaaaaaaaaa...
Bagi Anum kata-kata atau ayat diatas sangat bermakna
dan boleh memberi semangat pada kita.
Bagaimana dengan kawan2


Share:

34 comments:

  1. kata kata akak..
    idup ini penuh risiko
    nak tak nak terpaksa atasinya...
    idup tanpa tujuan ada makna...hehehe...

    ReplyDelete
  2. Cikmot: bestnya. kata2 akak..

    ReplyDelete
  3. betul 2 kak..kata2 tu kadang dia boleh menjadi pembakar semangat kita..

    ReplyDelete
  4. wah quote di pagi ari hehehe..

    biar nampak selekeh janji otak smart hahaha tu kata kata encit hubby ;p

    ReplyDelete
  5. selendang merah: yezaaa sangat2 betul
    Pinky MoMMa: betul la sis cik hubby sis

    ReplyDelete
  6. kata2 semua tu kekadang bleh menaikkan semngat kita..

    ReplyDelete
  7. sgt yezaaaa...camno lah nak carik semangat cam cik anum nih..payah tol..

    ReplyDelete
  8. Cikmoon: betul kan, kadang2 kita teringat kata-kata semangat bila kita sedih atau hilang semangat
    Zulaikha: kena selalu baca la

    ReplyDelete
  9. quotation yg menarik :)
    sgt memberikan inspirasi...

    ReplyDelete
  10. hehehe...semangat skit hari ni......

    TQ anum.....selamat hari raya

    ReplyDelete
  11. anum,
    nureen nk mintak alamat boleh..
    sbb anum ingat x anum pernah komen kat blog nureen kat n3 ni

    http://nureenasir.blogspot.com/2011/07/matrouh-egypt.html

    so nureen nk kasik FM from egypt ;)

    ReplyDelete
  12. email kat nureen ek

    nureen_345@yahoo.com

    ReplyDelete
  13. suka semua kata2 diatas... especially abraham lincoln...

    ReplyDelete
  14. bersemangat terus baca kata2 perangsang tu :)

    ReplyDelete
  15. sangat bermakna..

    sy suka william shakepears, thomas edison and leo tolstoy punya quote..

    ReplyDelete
  16. Nureen: yahoooo bestnya.. Anum dah email pada nureen
    Dwaty: ye la kata2 semangat

    ReplyDelete
  17. Sutera Kasih: yahooooooooo, best kan
    Fatin: jadikan semangat fatin ya

    ReplyDelete
  18. Tiba2 jer bersemangat skrg nih :-D

    ReplyDelete
  19. ya...kata2 semangat amat di perlukan untuk memotivasikan dri kita kan...hehe

    ska kata2 shakespeare..hehe

    ReplyDelete
  20. agaknya, bila kata2 kita nak jadi legend macam ni?hehe

    ReplyDelete
  21. Papa Mifz:betul2
    Ila:betul2, go, go , go

    ReplyDelete
  22. Niena: membara semangat dia kan
    Edy:ye la kan...

    ReplyDelete
  23. bui suka baca kata2 semangat mcm ni..bagi motivasi dekat diri sendiri..

    ReplyDelete
  24. Bui: ye la sis, kadang2 kata2 macam nie la pemberi semangat
    Ieda: thanks sis

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Socialize

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

Labels