Campaigns

Aug 10, 2011

30 Bloglist Terpantas Milik Anum

Selamat Petang Semua
Kali ini anum nak join 30 Bloglist Hackers
Ok sebab SAYA NAK JOIN Bloglist Hackers kerana saya selalu lawat blog dia . Boleh dikatakan hari-hari akan lawat blog hackers.lagipon dia tak sombong dengan saya . *tak tipu nih* .
Dalam blog Hackers banyak menceritakan tentang berita-berita terkini dalam dan luar negara
serta yang paling anum suka entry tentang pengajaran dan perkongsian ilmu daripada Hackers.. hehehehe
Boleh dikatakan sehari Hackers akan update blog dia 5-6 entry.
itu la sebabnya anum nak join bloglist Hackers.

THANKS HACKERS
Semua pun boleh join..
Untuk details boleh scroll down
atau pun click sahaja link ini Hackers
Bloglist 30 Terpantas sudah bermula.
Bloglist yang lama Hackers dah keluarkan maka bloglist yang baru diperlukan.
Ingat!! Hanya 30 link Blog sahaja di terima.
Siapa Lambat, sory sesangat.
Sebelum korang ingin menyertai bloglist ini, ada syarat perlu dipatuhi iaitu :


Letak gambar 30 Bloglist Terpantas yang berada di atas itu.
Letak tajuk entry : 30 Bloglist Terpantas Milik...........(Nama korang).
Buat satu entry mengenai kenapa korang nak masuk ke bloglist Hackers ini. Tulis sekurang - kurangnya 50 p/perkataan sahaja.
Dah siap, link kan ke blog ini di blog korang dan jangan lupa tinggalkan link korang kat komen entry ini.
Tarikh Tutup : Cukup 30 link..tutuplah.
Oklah, segmen ini bermula dari SEKARANG!!!


Share:

18 comments:

  1. thanks anum kerana sudi join..Teruja Hackers membacanya..hehe

    ReplyDelete
  2. gud luck anum...moga success...

    ReplyDelete
  3. Hackers:hehehehehe
    Nuyui:thanks
    Fiza:thanks sis
    Niena:insyaallah
    Sya:thanks sya

    ReplyDelete
  4. saya baru kenal blog hackers td dr blog rkn blogger jgk..
    bgs blog dia..berinformasi..

    ReplyDelete
  5. sutera kasih:best blog dia
    saiazuan:thanks
    taufiq:thanks dik

    ReplyDelete
  6. jejalan panjangkan talian sahabat..

    http://cheritasesuatu.blogspot.com/2011/08/30-bloglist-terpantas-milik-aku-dan.html

    ReplyDelete
  7. Aku & Sesuatu: jalan la.. hehe

    ReplyDelete
  8. bloglist ni..milik aku la.. huhu..
    salam kenal..

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Socialize

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

Labels