Campaigns

Jul 13, 2011

Wordless Wednesday #1

teringat pada dia....
dari baby sehingga besar...
sekarang dia telah tiada..

Share:

18 comments:

  1. yup betul, sedih masa dia pergi

    ReplyDelete
  2. ini ke kongkang??? lorrhh br tau.......

    ReplyDelete
  3. daku takut dgn binatang ni kecuali kucing ngn ikan je ok..huhuhuh

    ReplyDelete
  4. auchh....

    naper dia telah tiada?

    ReplyDelete
  5. sha: yezaaaaaaaaaa
    Mrs Eady: dia sgt baik, manja dan pendiam
    Dwaty: yup.. ini rahsia nie, kalau kerajaan tau kena tangkap.. x bleh bela..hehehe

    ReplyDelete
  6. NMo2: telah meninggal 2 bulan yg lepas..
    dah sampai masanya.. amin
    sedihnya

    ReplyDelete
  7. ecah takut tgk...
    tp comey sbb dia kecik...;p

    ReplyDelete
  8. comel,tp tetap geli..*_*
    bui x suka binatang berbulu2 ni
    suka tengok tp x suka pegang

    ReplyDelete
  9. Cik Ecah:comel sgt2, bulu dia lembut je
    Bui: comel macam bear sis

    ReplyDelete
  10. dah mati ya? jgn sedih..dh sampai masanya..

    boleh bela eh kongkang nih..dia haiwan pemalu kan..

    ReplyDelete
  11. Rina:ye la sangat pemalu, tp kalau kantoi kena tangkap, haiwan yg dilindungi.. hehehe
    sedih sebab banyak kenangan nie

    ReplyDelete
  12. aDieyza: ye la , cuma tinggal kenangan je sis

    ReplyDelete
  13. dia dah tak de?ala....sedihhnya..

    dah la comeii kan..

    ReplyDelete
  14. comelnyer dia...geram la..
    rasa nak pegang huhu ;)

    ReplyDelete
  15. Ila: itu la comel kan
    Pinky MoMMa: anum suka peluk dia je sis

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Socialize

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

Labels