Campaigns

Jul 22, 2011

Temuduga Yayasan Pahang

Hari ni aku dapat call dari Yayasan Pahang, aku terpilih untuk menghadiri temuduga. Ingatkan Yayasan Pahang dah tak layan aku dah sebab asyik2 mohon bantuan YP je.. mana taknya dari sekolah rendah sampai sekolah menengah... tapi ternyata YP amat perihatin terhadap pembelajaran anak pahang. Sebenarnya hari selasa aku dah cek status dalam website, memang nama aku tersenarai  aku agak terkejut.. fulamak
jauhnya interview.
Setelah berbincang dengan suamiku maka aku akan bertolak ke Kuantan petang ini sendirian. Sesi temuduga akan dijalankan esok pada pukul 8.00pg, sesi kali ini melibatkan pelajar Sarjana dan Diploma. Aku berharap Penemuduganya  orang yang baik-baik.  Menurut kata kawan-kawan yang pernah pergi temuduga ini, soalannya tak de yang pelik-pelik, biasa saja dan mudahan2 dapatlah tajaan tu atleast tak la rasa sangat beban dan kita pun dapat concerntrate belajar..
Tiket aku belum beli, disebabkan hari ini hari jumaat, harap2 ada la tiket jam 2.00 ptg
Bukan apa kalau dari KL ke Kuantan akan mengambil masa 4 jam setengah, adoi2 lebam la aku dalam bus..
Aku dah la x suka naik bus lama-lama nie...


Doakan aku ya kawan-kawan agar aku berjaya dalam temuduga esok.


Share:

13 comments:

  1. wah,moge berjaya yer!!

    jgn lpe doa ea..

    good luck!!

    ReplyDelete
  2. all d best anum..jalan leklok...semoga termuduga tu berjalan lancar k...

    ReplyDelete
  3. eh. mati2 Kekda igtkan temuduga keja.
    Temuduga nak amik biasiswa eh?
    Smbg Master eh??

    ok..ok.. gudluck eh.

    Byk2 selawat ya :D

    ReplyDelete
  4. gud luck my dear.. zana tau anum boleh buat yg terbaik!!!

    zana doakan semuanya berjalan lancar yer.. take care yer nak ke Kuantan tu..

    ReplyDelete
  5. gud luck..bykkan berdoa,insyallah kalau ada rezeki tak kemana..

    ReplyDelete
  6. gud luck anum.. harap semuanya berjalan dgn lancar...

    ReplyDelete
  7. insyaAllah.. dah kalau Allah janjikan itu untuk anum, takkan sesiapa boleh menghalangnya..

    good luck to you lalink.. ;)

    ReplyDelete
  8. gud luck num

    kalu dah rezeki, takkan ke mana

    aku doakan yang terbaik buatmu okesss

    ^_^

    ReplyDelete
  9. semoga berjaya dear!

    mesti boleh punya tu...

    ReplyDelete
  10. salam ziarah.. sorry sempat senyum jer kt sini :D

    ReplyDelete
  11. thanks semua
    temuduga dah selesai
    sekarang tunggu jawapan sahaja
    harap2 doa anum dan kawan2 di makbulkan
    amin

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum