Campaigns

Jul 1, 2011

Futuristic bicycles...

Assalamualaikum dan selamat pagi semua..
Hari ini aku just nak share ngan semua kawan2
hari ini dengan rasminya aku telah bertukar unit/bahagian
dalam tempat keja aku, mula2 memang rasa tak best dan macam-macam
andaian yang bermain dalam fikiran aku.

Bila aku masuk pagi td, tak seperti yang aku fikirkan
Alhamdullilah, semuanya ok, kawan2 yang baik dan sedia membantu aku
dan tempat keja yang sangat selesa.. hahahahhahhah

Disebabkan mood aku baik hari ini, dan sangat ceria aku nak share dgn
kawan-kawan semua gambar basikal yang sangat canggih dan unik..
Jom kita layan......

sangat unik
selesa ke ride mcm nie...?
terbaik..
ooop.. mcm mane plak nie....
wow.. hebat2
aku suka design yg ini
kalau aku comfirm x sampai.. haha
dalam banyak-banyak design mana pilihan ko org..?


Share:

11 comments:

  1. best2 jer tgk basekal dorang ni,..

    ReplyDelete
  2. eitan:memang best kan, malaysia je x ada
    papa:memang hebat kan

    ReplyDelete
  3. selamat datang ke dunia baru... selamat bergabung bersama kami. selamat melayan kepala kami yg gila2 ni...

    moga kamuk hepi join kami!!!!

    ReplyDelete
  4. ala x nak la basikal cam tu..kalau bwk org asyik tgk nnt sy malu ^^

    ReplyDelete
  5. ini orang nak curi on takot.....!

    ReplyDelete
  6. hehhee..nampak macam berat jer..tapi kretip

    ReplyDelete
  7. kak ina: wokay,
    rina:unik la, biar la org tgk
    gedek: tau x pe
    apik:memang kreatif
    wahida: banyak best

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Socialize

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

Labels