Campaigns

Jul 13, 2011

Contest : Bestnye Melancong!!

petang sekalian kawan2 semua
hehhehe, aku rasa aku memang dah gila contest / GA
petang ni aku nak join contest nie plak..
rasanya senang je, adiah pun best, apa lagi.. jom...
semua orang pun leh join
kalau nak join click je kat sini ok myaarissa
disebabkan aku memang kaki travel.
aku pilih nak letak gambar masa aku travel kat Indonesia
nie antara tempat yang paling best aku pg
masa ini aku pergi ngan geng2 travel kami..
aku belum kahwin lagi nie.. hahhahha
kenangan tue.

ok seterusnya aku nak tag  dua blogger

hehehehhe, apa lagi tunggu , jon sertai..
Share:

7 comments:

  1. Lady ayu:hhehhehheh
    Niena: gila contest nie

    ReplyDelete
  2. Rajin nya ko dik ☺, good luck.

    ReplyDelete
  3. fiza: hehehehhe, sebab tgh boring nie sis
    Niena:hahhahhahha

    ReplyDelete
  4. thanks 4 join!!=)..u're wonderful person...

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum