Campaigns

Jun 16, 2011

Bila Off BZ macam nak rak

Kali ini aku nak story pasal kat office,
Buat masa ini bleh dikatakan staff kat off aku sampai x cukup tangan wat keja
Ada yang tudung sampai nak tercabut pun ada, x larat nak jalan (kaki sakit pun ada)
Dia org nie tengah bz buat surat comfirmation untuk syarikat-syarikat yang terpilih utk sertai MEEC tahun 2011..
Ye la syarikat dah bertambah, tapi staff x cukup..
Kesian aku tgk.. Jom kt layan gmbr2 aku snap curi2 nie..


Manina dah pening K.Yah x leh fk dah.. Mahad masih mampu senyum..
Aku dan Syida x leh nak kata apa-apa
Kami hanya menurut perintah, maafkan kami ya

Share:

10 comments:

  1. kahkahkah..aloh siannyeee.. kang xbuat kak limah ko meroyan kang.. tahu la ko azabnye

    ReplyDelete
  2. kami yang menurut perintah

    ReplyDelete
  3. sian kat ko...meh cepat masuk bilik 16 ni...

    ReplyDelete
  4. tunggu x lama dah nie.. hehehhhe

    ReplyDelete
  5. Kerja...jgn tak kerja...sabo jerlah bila keja berlambak ☺

    ReplyDelete
  6. fiza.. itu la kami kan yg menurut perintah
    hehhehehhe

    ReplyDelete
  7. jgn smpi Kak limah marah udah lerr....ehehe

    ReplyDelete
  8. hai Anum, ada kt limah ke kat bawah tu? hahaha takut..eh abang mahad..femes dah abang mahad masuk blog.

    ReplyDelete
  9. sha:itu la kang kak limah mengamuk hbs kami
    wardah: hehehhehe, abg mahad dah femes nie.. hehehhe

    ReplyDelete
  10. Hu3....tak taw nk berkata apa2 lagi dah......jgn sampai aku lak yang meroyan lak....hua3....

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum