Campaigns

May 19, 2011

# Suka-suka

kenapa aku ta suka katak ea ??

tahun 2000 kat sekOlah lama aku na terpijak katak y ta cOmel.....ee geli sgt kOwt..myb sejak tuu aku trauma Or fObia dgn frOg nieh...


katak nie jer y aku berani amk.....kpd katak y lain sOry...
i dOn`t like u all !!

sblOM banjir...tiap kali aku pijak bumi tiap kali tuu jugak laa katak lOmpat..aku sempat bilang time tuu....ada dekat 4 ketOl katak wana kuning y cabi...[ waw sangat hebad ] ..time na bt pOsting nie pOwn aku meremang.....tp aku tetap n gagah na bt jgk pOsting nie....


katak paling cute penah aku tengOk.....
tp aku tetap ta suka....
mcm talietabis y ta cute ..
=) peace


and sejak semejak sume nie berlaku tiap kali na balik dOrm mata aku mesti ligat mencari katak...cari bukan na mkn tp cari sbb na rdy lari....


***

aku dh amk keputusan n di pendek kn citer aku pilih haiwan kegemaran is ladaybug.....tahniah n syabas kepada ladybug aku suka hg !!
the end


tengOk tengOk cute tak dyer.....suka suka !!!
=)



No comments:

Post a Comment

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

Don't Judge A Book By Its Cover

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum

✿YANG RAJIN KOMEN✿

♥ Peminat Anum♥

Labels

Follow Us @ anumkhairil.blogspot.my/