Campaigns

Apr 4, 2011

Selamat Hari Lahir Mak... I Love u

Hari ni, 04/04/2011 hari jd mak aku yang ke 63 tahun.. selamat hari lahir mak... moga mak akan dipanjangkan usia dan dimurahkan rezki... moga mak akan sihat selalu... moga mak akan gembire dan ceria sepanjang masa... moga mak dijauhkan dari segala penyakit yang bahaya... moga mak akan senyum selalu... Aku nak bahagiakan mak... Aku nak gembirekan hati mak... Aku nak balas segala pengorbanan yg telah mak lakukan... Aku nak mak ceria selalu... Aku nak mak sentiasa senyum dan tertawa... kerana mak aku lahir ke dunia ini... kerana mak aku dapat kenal apa yg ada di dunia ini... kerana mak aku dapat bernafas sehingga kini... kerana mak aku dapat mengenal erti kehidupan yg fana ini... semuanye kerana mak... tanpa mak hidup aku tiada erti... tanpa mak hidup aku tidak ada makna... selagi mak bernafas, aku nak tunaikan segala apa y diimpikan oleh mak...insya'allah...

Share:

1 comment:

  1. Hapy B'day Makcik...
    semoga dipanjangkan umur dan dirahmati Allah S.W.T selalu

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum