Campaigns

Apr 1, 2011

Oooooooooo Tidak....!!!

arie nie aku x ada idea nak tulis kat cini ape...otak nie macam jem kat KL jer....untuk makluman korang sekarang nie cik tonsil dah mula membengkak..dengan jayanya...hai cik tonsil nie leh datang time2 nie lak....urmmm....dah lama aku x kena serangan cik tonsil nie...ni tetiba leh kena lak....bila cik tonsil nie datang...secara x langsung aku pun teman baik die pun datang gak (cik demam).....adoi makin x larat lah aku... nilah pakej penyakit aku...klo korang nak tau (x nak tau x yah baca)...aku nie jenis payah nak demam...tapi bila x cihat(demam)..semuanya jadi x larat...nak makan pun x larat kunyah...isk...isk....alahai..


secara kesimpulanya.... bila dah jd mcm nie...aku pun x ada idea nak tulis ape kat blog nie... tepu habis otak aku...tapi x tau lah klo selepas makan ubat nie aku cihat kembali.... insyallah...doakan yerk....:)


Share:

1 comment:

  1. makan ubat cepat2 ya anum
    moga x jd demam

    ReplyDelete

Suka tak dengan N3 saya, kalau suka dan rasa terhibur boleh la tinggalkan komen anda.. Terima kasih

♥Google+ Followers ♥

Happy Moment

Happy Moment
Love u More than u love me

Qudut & Anum

Qudut & Anum